نماینده ولی فقیه در مازندران:

حوزه‌های علمیه دیده‌بانان فرهنگی انقلاب اسلامی هستند

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» از حوزه‌های علمیه به عنوان دیده‌بانان فرهنگی انقلاب اسلامی یاد کرد و خواستار شناساندن هرچه بیشتر نقش تأثیرگذار حوزه‌های علمیه در صیانت از فرهنگ دینی شد.
کد خبر: ۳۷۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ - 23December 2019

حوزه‌های علمیه دیده‌بانان فرهنگی انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، اهم مسائل، مشکلات و تنگناهای خدمت‌رسانی به طلاب حوزه‌های علمیه مازندران در جلسه‌ای با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و مسئولان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان مورد بررسی قرار گرفت.

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در این جلسه با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در پاسداری از شریعت نبوی و مرزهای اعتقادی جامعه دینی بر لزوم رفع تنگناهای حوزه علمیه تأکید کرد.

امام جمعه ساری از حوزه‌های علمیه به عنوان دیده‌بانان فرهنگی انقلاب اسلامی یاد کرد و خواستار شناساندن هرچه بیشتر نقش تأثیرگذار حوزه‌های علمیه در صیانت از فرهنگ دینی شد.

‏رئیس شورای فرهنگ عمومی با تشریح خدمات و دستاوردهای شگرف حوزه‌های علمیه، هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول را برای رفع مشکلات زیرساختی حوزه‌های علمیه و افزایش سطح خدمت‌رسانی به طلاب علوم دینی مورد تأکید قرار داد.

در این مراسم، حجج اسلام ابوترابی و فلاح رئیس حوزه‌های علمیه و مسئول مرکز خدمات طلاب مازندران گزارشی از وضعیت کالبدی حوزه‌های علمیه و چگونگی خدمت‌رسانی به طلاب این استان ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار