نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم افزایش هوشیاری مردم و نیروهای مسلح در مقابل توطئه‌‌های دشمنان

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» بر لزوم افزایش سطح هوشیاری مردم و نیروهای مسلح برای مقابله با توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۳۷۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ - 23December 2019

لزوم افزایش سطح هوشیاری مردم و نیروهای مسلح در مقابله با توطئه‌ دشمنانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با پاسداران امنیت پرواز فرودگاه‌های مازندران که در آستانه سالروز تأسیس سپاه حفاظت هواپیمایی برگزار شد، از تلاش شبانه‌روزی سپاهپان امنیت پرواز فرودگاه‌ها تجلیل کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به دامنه کینه‌توزی دشمنان علیه انقلاب اسلامی که در زمینه ربایش هواپیماهای کشور نیز برنامه داشتند، افزود: با ورود به‌هنگام سپاه و جانفشانی پرسنل امنیت پرواز، این توطئه شوم استکبار درهم شکسته شد.

محمدی لایینی هوشمندی و بصیرت مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را یادآور شد و افزود: مردم ما در همه ادوار به‌ویژه مانند حوادث اخیر با جداسازی صف خود از اغتشاشگران، از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پشتیبانی و صیانت کردند.

وی با اشاره به رضایتمندی مقام معظم رهبری از رشادت و هوشیاری مردم مازندران گفت: در هفته اخیر نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی از بصیرت و فهم انقلابی مردم این استان در دفع توطئه سازمان‌یافته دشمنان صمیمانه سپاسگزاری کردند.

«سعدالله وطن‌خواه» مدیرکل فرودگاه‌های مازندران نیز در این دیدار با اشاره به انجام ۱۴۷ پرواز هفتگی در فرودگاه‌های استان گفت: تمامی پروازهای فرودگاه‌های مازندران در امنیت کامل انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار