استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

دستور ویژه معاون رئیس‌جمهور برای پیگیری مطالبات خانواده‌های ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد

حسین کلانتری از پیگیری و دستور ویژه رئیس بنیاد شهید کشور برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ - 23December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار و در خصوص مشکلات و مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت‌وگو کرد.

«حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ابتدا گزارشی از وضعیت استان در دوران هشت سال دفاع مقدس ارائه داد و اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های برتر در حوزه ایثارگری است و به نسبت جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

وی به بیان مشکلات مسکن، بیمه و درمان خانواده‌های شهدا، ایثارگران،جانباران و آزادگان و اشتغال فرزندان آنها پرداخت و افزود: اشتغال و درمان بخش اعظمی از نیازها و مطالبات ایثارگران را تشکیل می‌دهد و استان کهگیلویه و بویراحمد مستلزم نگاه ویژه و مساعدت بیشتر در این خصوص است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مجتمع بزرگ توانبخشی ایثار در زیربنای ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال ساخت است، بیان کرد: این پروژه یک طرح حیاتی برای ایثارگران استان است.

کلانتری خواستار تسریع در روند اجرای این پروژه و تکمیل آن شد و گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای سفر به استان دعوت کرد و حجت الاسلام شهیدی نیز این دعوت را پذیرفت و قول مساعد داد که برای پیگیری وضعیت ایثارگران استان و دیدار با خانواده معظم شهدا،جانبازان و آزادگان در فرصت مناسبی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مردمی سلحشور و انقلابی برشمرد و گفت: جوانان این دیار در برهه‌های زمانی مختلف پای نظام و انقلاب ایستادند و در مقابل هجمه‌های دشمن به دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام پرداختند.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم این استان همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده‌اند، ابراز کرد: این مردم جان برکف و غیور  شایسته خدمت بیشتر  هستند.

شهیدی به معاونان خود در خصوص پیگیری و رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور پیگیری ویژه صادر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار