یعقوب شیویاری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هدف از فتنه‌ها حاکمیت مستکبران بر ملت ایران است

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از فتنه‌ی 88 و سایر فتنه‌ها براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت دوباره مستکبرین و استعمارگران بر این ملت و داشته‌هایشان بود.
کد خبر: ۳۷۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ - 24December 2019

«یعقوب شیویاری» نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه تبدیل به برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شد، اظهار داشت: علی‌رغم گذشت 10 سال همچنان نهم دی ماه در یادها ماندگار است و از آن به‌عنوان نماد بصیرت ملت ایران یاد می‌شود.

وی افزود: هدف از فتنه‌ی 88 و سایر فتنه‌ها براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت دوباره مستکبرین و استعمارگران بر این ملت و داشته‌هایشان بود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه دشمنان برای ایجاد فتنه‌های دیگر کمین کرده‌اند و دنبال فرصتی برای ایجاد آشوب و ناامنی‌اند، عنوان کرد: تاکنون فتنه‌های بزرگی با هوشیاری ملت ایران خنثی شده است و هر یک از آن‌ها اگر در سایر کشورها رخ می‌داد قطعاً منجر به براندازی می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه‌های اخیر شاهد ردپای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بودیم و برخی مقامات آنان رسماً از فتنه‌گران و اغتشاشاگران حمایت کردند؛ اینکه آنان بی‌محابا هدف‌شان را تغییر حکومت ایران می‌نامند حکایت از اوج عصبانیت و کینه‌ دوزی‌شان است که از تقطیع منافعشان نشأت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار