رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح همدان معرفی شد

امروز در مراسمی با حضور برخی مسئولان، رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان معرفی شد.
کد خبر: ۳۷۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ - 24December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، امروز در مراسمی با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، رئیس‌کل دادگستری و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی همدان، «محمد روشنایی» به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح این استان معرفی شد.

«مصطفی آزادبخت» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در این آیین گفت: یکی از نکات ارزشمند نظام اسلامی، نیروهای مسلح است که از آن می‌توان به عنوان شمشیر بران یاد کرد.

آزادبخت با بیان اینکه نیروهای مسلح هر جا نیاز بوده با ایثار جان و از خود گذشتی، امنیت ایران را تثبیت و تضمین کردند، افزود: سازمان قضایی برای نیروهای نظامی و انتظامی حکم صیانت کننده دارد.

وی ادامه داد: رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان عضو برجسته شورای تامین همدان است که با نقش آفرینی، این شورا را در پیشبرد اهداف و برنامه ها کمک کرد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تصریح کرد: همچنین این مجموعه در صیانت از حقوق شهروندی به خوبی عمل کرده است. 

آزادبخت با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی نتیجه جانفشانی هزاران شهید است، تاکید کرد: این نظام برای استمرار نیاز به خدمات صادقانه توسط وارثان نظام دارد و ولایتمداری و تبعیت از آرمان‌های انقلاب از ویژگی‌های بارز نیروهای فعال در همدان است.

«محمدجعفر شهبازی»، رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان نیز در این آیین اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمت در سازمان قضایی نیروهای مسلح باید حکیمانه باشد.

شهبازی اضافه کرد: رای یک قاضی در نیروهای مسلح باید در چارچوب منویات معظم له باشد؛ یعنی به گونه‌ای باشد که نه نیروهای مسلح را از ماموریت باز دارد و نه با رای سبک موجب اختلال در انجام وظیفه این نیروها شود. 

وی خاطرنشان کرد: این سازمان وظیفه بزرگی در راستای برقراری امنیت با همراهی نیروهای مسلح دارد و تابع احساسات نیست. 

شهبازی گفت: تمام تلاش سازمان قضایی نیروهای مسلح همدان این بود که با فرماندهان نظامی و انتظامی در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی همراهی داشته باشد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار