فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

کارکنان پلیس همواره آماده جانفشانی در راه امنیت و حفظ اقتدار کشور هستند

سردار علی اکبر جاویدان گفت:کارکنان پلیس همواره آماده جانفشانی در راه امنیت و حفظ اقتدار کشور بوده و هراسی از جانفشانی در این راه خطیر ندارند.
کد خبر: ۳۷۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ - 24December 2019

کارکنان پلیس همواره آماده جانفشانی در راه امنیت و حفظ اقتدار کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز (سه شنبه ) در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان نیروهای مسلح در سطح استان با خانواده شهید امنیت «ایرج جواهری»برگزار شد  اظهار داشت: کارکنان پلیس طبق وظیفه ذاتی خود به دنبال ایجاد امنیت و برخورد با هرگونه ناامنی در جامعه هستند.

وی ادامه داد: اگر امروز جمهوری اسلامی به جزیره ای امن در منطقه پرآشوب خاورمیانه تبدیل شده حاکی از امنیت مثال زدنی است که در کشور وجود دارد و این امنیت نیز با مجاهدت کارکنان پلیس و سایر نیروهای مسلح ایجاد شده است.

سردار جاویدان تصریح کرد: در غائله ۲۵ آبان دشمنان برنامه ریزی زیادی کرده بودند که بتوانند امنیت مطلوب کشور را با چالش مواجه کنند اما بصیرت مردم و اقتدار ماموران انتظامی و سایر دستگاه های نظامی و امنیتی باعث شد تا آنها به هیچ کدام از اهدافشان نرسند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حفظ امنیت کشور خالی از هزینه نبود، گفت: در این راستا نیروی انتظامی یکی از بهترین و مجرب ترین افسران خود سرگرد شهید ایرج جواهری را از دست داد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جواهری تصریح کرد: وی با اینکه می توانست برخورد مسلحانه با اغتشاشگران داشته باشد اما از در مدارا وارد شد ولی افسوس که عوامل داخلی دشمنان گوش شنوایی برای نصیحت های این شهید والامقام نداشتند.

سردار جاویدان گفت: شهید جواهری در مدت ۲۵ سالی که لباس مقدس نیروی انتظامی را به تن داشت به دفعات از سوی فرماندهان خود به دلیل حسن انجام وظیفه مورد تشویق قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: قرار است خانواده شهید جواهری فردا (چهارشنبه) به دیدار رهبر معظم انقلاب بروند.

وی در پایان گفت: کارکنان پلیس همواره آماده جانفشانی در راه امنیت و حفظ اقتدار کشور بوده و هراسی از جانفشانی در این راه خطیر ندارند.

شهید ایرج جواهری متولد ۱۳۴۷ در یکی از روستاهای شهرستان صحنه بود و در سال ۱۳۷۳ به استخدام نیروی انتظامی درآمد، وی طی این سال ها در استان های ایلام، کردستان و کرمانشاه خدمت کرد تا سرانجام در ۲۵ آبان امسال و در جریان اغتشاشات صورت گرفته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این دیدار با اهدای تابلوفرش منقش به تصویر شهید جواهری و رهبر معظم انقلاب و هدایی از خانواده این شهید والامقام قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها