مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های استان بوشهر:

بهترین الگو برای جهادگران شهدا و ایثارگران هستند

حجت‌الاسلام «عباس دشتی» گفت: شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس با دستانی خالی در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستاده و جان خود را برای ایران اسلامی و انقلاب فدا کردند که این موضوع می‌تواند بهترین الگو برای جهادگران باشد.
کد خبر: ۳۷۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ - 24December 2019

بهترین الگو برای جهادگران شهدا و ایثارگران هستند

به گزارش  دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عباس دشتی» مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های استان بوشهر در جمع دانشجوی و دست‌اندرکاران اردو‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: اردو‌ها و حرکت‌های جهادی فرصت بسیار با ارزشی برای خودسازی و محرومیت‌زدایی و نوعی جهاد اکبر محسوب می‌شود.

وی گفت: شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس با دستانی خالی در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستاده و جان خود را برای ایران اسلامی و انقلاب فدا کردند که این موضوع می‌تواند بهترین الگو برای جهادگران باشد.

حجت‌الاسلام دشتی با بیان اینکه شهید «حججی» با اینکه دوران انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و دفاع مقدس را به خوبی درک نکرده بود، اما با حضور مؤثر و مستمر در اردو‌های جهادی و حرکت‌های جهادی، خود را به جایگاه والایی برساند، گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره و به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب و در بیانات خود به کار‌ها و اقدامات جهادی تأکید ویژه‌ای نموده‌اند باعث شده که جایگاه جهت‌گیری و کار جهادی در منظومه ارزشی انقلاب اسلامی مشخص شود.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های استان بوشهر اضافه کرد: کار جهادی بر خواسته از ایمان و به‌کارگیرنده هرچه بیشتر ظرفیت وجودی انسان است و این دو هیچ‌یک نقطه پایانی ندارند و جهادگران دانشجویی باید در اردو‌های جهادی در راستای تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی قدم برداشته و برای تزریق افکار انقلابی در جامعه تلاش و همت وافری از خود نشان دهند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و افراد پیاده‌نظام و وابسته به آنان درصدد ضربه زدن به نظام و ارزش‌های معنوی و جهادی جامعه و دانشگاهی ما هستند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: مجموعه دانشگاهی اعم از دانشجویان، اساتید، مدیران و کارکنان خدوم جهادی به عنوان یک مجموعه علمی و بصیرتی در نظام با عنایت حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته‌اند فضای جامعه دانشگاهی را به خوبی مدیریت و کنترل کرده و محیطی آرام و مناسبی در مراکز آموزشی رقم بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار