امام جمعه پلدختر:

فتنه هنوز تمام نشده است

حجت‌الاسلام «سیدمحسن موسوی» گفت: فتنه ۸۸ هنوز تمام نشده و دشمن هر روز برنامه ریزی جدیدی را برای ایجاد فتنه پیاده می‌کند.
کد خبر: ۳۷۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱ - 24December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سیدمحسن موسوی» امام جمعه پلدختر، در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم ۹ دی شهرستان پلدختر اظهار داشت: سال ۸۸ به بهانه تخلف در انتخابات، فتنه‌ای از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد که فضایی فوق العاده سنگین برکشور حاکم شد و فتنه گران شروع به تخریب کردند و حمایت از این فتنه از سوی معاندان صورت گرفت.

 وی افزود: مردم در فتنه ۸۸ در روز نهم دی با بصیرت و آگاهی به صورت خود جوش به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و به دفاع از ارزش‌ها به میدان آمدند و فتنه خاموش شد و طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

امام جمعه پلدختر گفت: تبیین ابعاد مختلف واهداف دشمنان از این فتنه برای مردم، جوانان و نوجوانان و جلوگیری از به فراموشی سپردن آن در راستای تحریف از سوی دشمنان حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: از فتنه ۸۸ تاکنون در این دهه دشمن برای ایجاد تفرقه، فتنه و فاصله بین ملت ایران با نظام اسلامی، هزینه‌های زیادی کرده و هر بار ممکن است و برنامه‌های قوی‌تر و بهانه‌های دیگری ایجاد آشوب کند، از اینرو مردم ولایتمدار ما باید با هوشیاری و دشمن‌شناسی همچنان با قدرت، اتحاد و ایستادگی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

موسوی یادآور شد: دشمن هیچگاه غافل نیست و برای ضربه زدن به نظام و انقلاب منتظر فرصت است، از این رو چند وقت پیش به بهانه افزایش قیمت بنزین حاکمیت و ارزش‌های انقلاب را مورد هدف قرار دادند که مردم صفحه خود را از اغتشاشگران این فتنه جدا کردند و در نهایت برخی از این افراد خود را نشان دادند و بخشی از نقشه‌های دشمن شکست خورد.

وی افزود: در این بی نظمی‌ها مقام معظم رهبری ورود پیدا کردند و مردم نیز به تبعیت از ولایت در مقابل اشرار ایستادند و در کمتر از ۴۸ ساعت این فتنه نیز خاموش شد.

امام جمعه پلدختر گفت: فتنه ۸۸ هنوز تمام نشده و دشمن هر روز برنامه ریزی جدیدی را برای ایجاد فتنه پیاده می‌کند، به ویژه این که در انتخابات پیشرو باید با در موقعیت‌ها و شناخت نقشه‌های شوم دشمنان در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

وی افزود: برگزاری گرامیداشت سالروز ۹ دی که یوم الله است با حضور برجسته مردم ما نوری از آمادگی و بصیرت ملت ایران در مقابل هجمه‌ها مختلف و رنگارنگ دشمنان به بهانه‌های گوناگون است.

 موسوی یادآور شد: مراسم سال گذشته از بیسابقه ترین برنامه‌ها در پلدختر بود که این نعمت الهی و دیدنی بود و امسال نیز باید فضا برای حضور حداکثری مردم در این مراسم ایجاد شود.

امام جمعه پلدختر با انتقاد از کمرنگ بودن حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات، گفت: متاسفانه در جلسه معارفه مدیرستاد اقامه نماز در پلدختر بهجز سه، چهار مدیردستگاه اجرایی شرکت نداشتند که این قابل قبول نیست.

وی افزود: در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم ۹ دی شهرستان جای شهردار و شورای شهر خالی است در صورتی که برای به عهده گرفتن بخشی برنامه‌های این مراسم در این جلسه حضور پیدا می کردند.

موسوی بر ضرورت امنیت اقامه نماز تاکید کرد و ضمن تقدیر از نهایت همکاری اداره آموزش و پرورش با مسئول ستاد اقامه نماز یادآور شد: بودجه نماز که در اختیار ادارات است در اختیار ستاد اقامه نماز قرار دهند و با جدی گرفتن بحث نماز این بودجه را در جای دیگری صرف نکنند.

امام جمعه پلدختر، اقدامات ستاد اقامه نماز در این فرصت کم در شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با اقامه نماز در مدارس تاکید دارند و به ویژه اداراتی که فضا و نیروی بیشتری دارند با جدیت نسبت به برپایی نماز جماعت بی‌توجه نباشند و با ستاد اقامه نماز همکاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار