دو کودک یمنی در حمله ائتلاف سعودی کشته و زخمی شدند

بر اثر بمباران شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در استان الجوف یمن، دو کودک قربانی شدند که یکی از آن‌ها شهید و دیگری مجروح شد.
کد خبر: ۳۷۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ - 24December 2019

دو کودک یمنی در حمله ائتلاف سعودی کشته و زخمی شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، بر اثر بمباران شهرستان «المصلوب» در استان «جوف» (مرکز یمن)، دو کودک قربانی شدند که یکی از آنها شهید و دیگری مجروح شد.

شبکه «المسیره» یمن امروز سه‌شنبه گزارش کرد، پنج سال است که تجاوز ائتلاف سعودی علیه مردم یمن ادامه دارد اما با این حال، سازمان ملل و کشورهای جهان در برابر این تجاوزها سکوت اختیار کرده‌اند.

دیروز دوشنبه نیز ائتلاف سعودی توافق آتش‌بس در استان الحدیده در غرب یمن را چندین بار نقض و استان صعده در شمال این کشور را بمباران کرد.

استان الحدیده مشمول توافق استکهلم سوئد است که بهمن ماه سال گذشته میان طرفین درگیر در یمن امضا شد. طبق این توافق،‌ قرار بود طرفین، نیروهای خود را از این استان و بنادر آن خارج کنند؛‌ با آنکه نیروهای وابسته به صنعاء از بخش‌هایی به طور یکجانبه عقب‌نشینی کردند اما طرف وابسته به ائتلاف سعودی، مواضع خود را ترک نکرد.

یمن در هفته جاری همچنین شاهد حمله به چند سازمان بین‌المللی کمک‌رسانی در یکی از استان‌های جنوبی بود که به دنبال این اقدام، سازمان‌های یادشده، فعالیت‌های خود را امروز به حالت تعلیق درآورده‌اند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار