گام دوم/ رئیس کتابخانه آیت‌الله «مرعشی نجفی» تأکید کرد؛

ضرورت بهره‌مندی از نخبگان در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

آیت‌الله «سید محمود مرعشی نجفی» با بیان اینکه ما طلاب، دانشجویان و نخبگان بسیار خوبی داریم که می‌توانیم در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم، گفت: خانه ایثارگران ‌باید فرزندان ایثارگران را در این راه پشتیبانی کند.
کد خبر: ۳۷۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ - 24December 2019

ضرورت بهره‌مندی از نخبگان در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیت‌الله «سید محمود مرعشی نجفی» رئیس کتابخانه آیت‌الله «مرعشی نجفی»، امروز (سه‌شنبه) در چهارمین نشست «نقش ایثارگران در بیانیه گام دوم انقلاب» که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: همان‌طور که دشمن توانسته است خصوصاً در شبکه‌های اجتماعی، پیروزی‌های ما در این ۴۰ سال را کمرنگ جلوه دهد، امروز دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مراکز علمی، پژوهش‌های خوبی دارند و کتاب‌های خوبی در حوزه علمیه قم و کتابخانه آیت‌الله مرعشی نجفی نگارش می‌شود.

وی با بیان اینکه ما طلاب، دانشجویان و نخبگان بسیار خوبی داریم که می‌توانیم در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم، افزود: خانه ایثارگران ‌باید فرزندان ایثارگران را در این راه پشتیبانی کند.

آیت‌الله مرعشی نجفی تاکید کرد: امروز وظیفه همه ما این است که در راستای علم‌آموزی و پژوهش، جوانان خصوصاً فرزندان ایثارگران را یاری کنیم؛ چرا که آن‌ها می‌توانند از بهترین نخبه‌های کشور و حتی جهان باشند.

وی خاطرنشان کرد: آن‌هایی که ثروت دارند باید پول خود را در راه علم‌آموزی خرج کنند و آن‌هایی که قدرت فکری و آن‌هایی که قدرت علمی دارند نیز باید در این راستا تلاش کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها