مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر:

لزوم توجه دانشجویان به علم و پژوهش در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

حجت‌الاسلام سید عابدین صادقی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، علم و پژوهش مقدمه و محور هر نوع پیشرفتی قلمداد شده است، و این مهم باید توسط جوانان و به طور خاص در مراکز دانشگاهی و پژوهشی مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۳۷۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱ - 24December 2019

لزوم توجه دانشجویان به علم و پژوهش در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید عابدین صادقی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر، امروز در همایش انسجام‌بخشی دانش‌وران با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، علم و پژوهش مقدمه و محور هر نوع پیشرفتی قلمداد شده است، و این مهم باید توسط جوانان و به طور خاص در مراکز دانشگاهی و پژوهشی مورد توجه قرار گیرد.

 وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، حرکت‌ها و برنامه‌هایی که برای پیشرفت و توسعه کشور لازم است، تشریح می‌کند، گفت: در حال حاضر همه پذیرفته‌اند زیربنای هر پیشرفتی در زمینه‌های مختلف تجارت، صنعت، کشاورزی، خدمات، علم و دانش است و به طور طبیعی همه دانشگاهیان امر پژوهش و آموزش را مورد توجه قرار می‌دهند.

این مسئول گفت: در یک دهه گذشته توسعه علمی چشمگیری در کشور رخ داده است، که باید این مهم را مورد توجه قرار دهیم و این رویکرد را کماکان ادامه دهیم.

صادقی با تاکید بر لزوم بهره‌برداری از دانش در کشور، اظهار داشت: با وجود مقالات زیادی که ارائه می شود و دانش در کشور تولید می‌شود اما هنوز با مرحله بهره برداری فاصله زیادی داریم و این مهم برای توسعه سایر ابعاد زندگی ایرانیان اهمیت بسیار زیادی دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبری برای 40 سال دوم انقلاب ترسیم شده است، گفت: این بیانیه علاوه بر تبیین آنچه از ابتدای انقلاب گذشته است، تصویر 40 سال آینده را نیز ترسیم کرده است، که مخاطب اصلی آن جوانان هستند زیرا 40 سال بعد را جوانان رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها