سردار اشتری:

دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به امنیت کشور است/ با خون خود از امنیت مردم دفاع می‌کنیم

فرمانده ناجا با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به امنیت کشور گفت: خط قرمز ما امنیت مردم است و با خون خود از آن حفاظت خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۷۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ - 25December 2019

دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به امنیت کشور است/ با خون خود از امنیت مردم دفاع می‌کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در چهل و دومین مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین که صبح امروز (چهارشنبه) در این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه باید در خدمت‌گزاری به مردم کوشا باشیم، اظهار داشت: یکی از مؤثرترین موضوعات در جوامع بشری، «امنیت» است و اگر امنیت نباشد، اقتصاد، پژوهش و دانشگاه هم در کار نخواهد بود.

وی ادامه داد: در سایه امنیت، انسان رشد می‌کند و شکوفا می‌شود که امروز خوشبختانه امنیت با ثباتی در کشور داریم.

فرمانده ناجا گفت: حضور مردم در کنار نیرو‌های مسلح و هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا امنیتی مثال‌زدنی را در سراسر کشور ایجاد کرده است.

سردار اشتری با بیان اینکه دشمن متوجه شده است بالاترین ثروت ما امنیت است، افزود: دشمنان از هر فرصتی برای خدشه وارد کردن به امنیت ما استفاده می‌کنند و امروز هم به دنبال این هستند که در حوزه‌های نظامی، امنیتی، فرهنگی و علمی به ما ضربه وارد کنند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: با وجود تمامی تحریم‌ها و توطئه‌ها، مردم ما همچنان مقاوم هستند و از ارزش‌های خود دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به ابعاد مختلف خصومت‌های دشمنان علیه کشورمان بیان کرد: ملت ایران با پیروی از ولایت، تاکنون در برابر هجمه‌های دشمنان، موفق و سربلند بوده است.

سردار اشتری با بیان اینکه آشوب‌های اخیر، ناشی از کینه دشمن بود، که در بستر یک موضوع اقتصادی شروع شد، گفت: خوشبختانه با حضور به‌موقع نیرو‌های انتظامی، بسیج، سپاه و همراهی مردم، این توطئه خنثی شد.

فرمانده ناجا بیان کرد: امروز ما خاری در چشم دشمنان هستیم و به همین دلیل آن‌ها از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور ما استفاده می‌کنند. توطئه و تهدید‌های دشمنان هر روز شکل جدیدی پیدا می‌کند و آن‌ها نمی‌توانند موفقیت ما را ببیند. 

وی با اشاره به اینکه در چله دوم انقلاب و گام دوم انقلاب قوی‌تر، محکم‌تر و هوشمندتر از چله اول انقلاب خواهیم بود، گفت: نیرو‌های مسلح به‌ویژه نیروی انتظامی آماده‌تر از گذشته در مقابل همه توطئه‌ها ایستاده و با آن‌ها مقابله می‌کند.

سردار اشتری با بیان اینکه مردم در ۹ دی سال ۸۸ بصیرت خود را به نمایش گذاشتند، افزود: مردم با حضور در تمامی صحنه‌ها سهم خود را در حفظ انقلاب پرداختند.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: مردم اعتراضاتی دارند که باید به صورت قانونی پیگیری شود و مسئولان هم باید پاسخگو باشند.

وی در خصوص دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر هم گفت: کسانی که دستگیر شدند، اظهار ندامت کردند و به اشتباه خود اعتراف می‌کنند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با تأکید بر لزوم حفظ امنیت تصریح کرد: خط قرمز ما امنیت مردم است و با خون خود از آن حفاظت خواهیم کرد.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس تراز انقلاب باید پلیسی حرفه‌ای باشد، گفت: برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب، باید در ابعاد نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و استفاده از تکنولوژی روز در بالاترین سطح باشیم.

وی افزود: امروز کار نیروی انتظامی به دلیل گستردگی مأموریت‌ها پیچیده و سخت است و کسانی می‌توانند در برابر تهدیدات، آسیب‌ها و جرایم، سربلند باشند که آموزش‌ها را به خوبی فراگرفته باشند. شما دانشجویان در دانشگاه علوم انتظامی امین برای جهادی بزرگ در کشور آماده می‌شوید.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: باید از شهدای دفاع مقدس و شهدای نظم و امنیت همچون شهیدان خداکرمی، صیاد شیرازی، خرازی و همت الگو بگیرید.

سردار اشتری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه پلیس باید مقتدر و هوشمند باشد، گفت: یکی از اهداف مهم ما رسیدن به «پلیس هوشمند» تا پایان سال ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها