فرماندهان فاطمیون برای نابودی اسرائیل باهم عهد و پیمان بستند+ فیلم

جمعی از فرماندهان فاطمیون با امضای پرچم این لشکر برای نابودی اسرائیل با یکدیگر عهد و پیمان بستند.
کد خبر: ۳۷۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ - 25December 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دور از ذهن نیست اگر بگوییم هر رزمنده واقعی اسلام که در میدان‌های نبرد علیه دشمن داخلی و خارجی می‌جنگد در پس اندیشه خود هدفی بزرگ‌تر در پیش دارد، چه رزمنده‌های قدیمی دوران دفاع مقدس  و چه رزمنده‌های جدید مدافع حرم از ملیت‌های مختلف، اما همگی با یک هدف در راهی قدم گذاشته‌اند که آینده آن را نبرد با اسرائیل  و نابودی‌اش می‌دانند.

فرماندهان فاطمیون برای نابودی اسرائیل باهم عهد و پیمان بستند+ فیلم

از زمانی که امام راحل ندای نابودی اسرائیل، این غده سرطانی را سر داد تا به امروز بر جمعیت سربازان لشکر اسلام افزوده شده، در هر دوره مردانی خود را به میدان عشق و عقیده رساندند تا در معرکه مبارزه بین حق و باطل، مقابل باطل قرار گیرند، روزی در مقابل رژیم بعث و صدام، روزی در مقابل تکفیری‌ها و معاندین با دین و روزی هم با اسرائیل.

از سال 1392 با حضور رزمندگان فاطمیون، نیروهای افغانستانی مدافع حرم در سوریه، فصل جدید از مقاومت در خارج از مرزهای سرزمین محل سکونت آنان و دیگر رزمندگان غیر سوریه‌‎ای مدافعان حرم رقم خورد. از فرماندهان تا رزمندگان این لشکر حضور خود را در صحنه جنگ با تکفیری‌ها ادامه عاشورا و دفاع مقدس و در مسیر راهی می‌بینند که نهایت آن به نابودی اسرائیل و ظهور حضرت حجت (عج) ختم می‎شود.

روزنامه خراسان در مطلبی به نقل از ابوحامد، فرمانده شهید لشکر فاطمیون و نظر او درباره ادامه راه فاطمیون نوشته بود:

«آرزوی ما فاطمیون مقابله رودر رو با رژیم غاصب اسرائیل است. فاطمیون در سوریه در حال تمرین است و قطعاً بعد از تمرین در سوریه، نه تنها در افغانستان و هرکجای این کره خاکی بلکه سراغ اسرائیل هم خواهیم رفت. و آن وعده الهی حضرت روح ا... را محقق خواهیم کرد. اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.»

مرکز رسانه‌ای فاطمیون به تازگی فیلمی منتشر کرده است که پیمان فرماندهان این لشکر در نبرد با اسرائیل را نشان می‌دهد. در این فیلم برخی از فرماندهان با نوشتن جمله‌ای و امضای آن برای مبارزه تا نابودی اسرائیل با یکدیگر عهد و پیمان می‌بندند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها