نامگذاری پادگان هنگ مرزی گرمی به نام شهید «مرحمت بالازاده»

با حضور فرمانده مرزبانی ناجا و مسئولان محلی، مراسم رونمایی از نامگذاری پادگان هنگ مرزی گرمی بنام شهید والا مقام «مرحمت بالازاده» برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ - 25December 2019

نامگذاری پادگان هنگ مرزی گرمی به نام شهید «مرحمت بالازاده»

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور در شهر مرزی گرمی در این مراسم گفت: نامگذاری این پادگان مرزی به نام شهید مرحمت بالازاده در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا انجام شده است.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: شهید «مرحمت بالازاده» نوجوانی ولایی بود که در دوران جنگ تحمیلی و در حالی که هنوز به سن تکلیف نرسیده بود، برای دفاع از مرزهای کشور عازم جبهه شد و به فیض شهادت نائل آمد.

وی با بیان اینکه شهدای گرانقدری مانند شهید بالازاده، الگوهای ماندگاری برای نسل های آینده ایران اسلامی هستند تصریح کرد: با تماشای مستند تلویزیونی شهید مرحمت بالازاده از رسانه ملی، بسیار متأثر شدم و دستوردادم تا در منطقه گرمی که زادگاه این شهید بزرگوار است، پادگانی بنام این شهید بزرگوار افتتاح شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: شهید بالازاده یک مرزبان بود که با وجود سن کم برای دفاع از حریم کشورش جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و یک خاطره حماسی را بر جا گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار