فرماندار خاش:

مدیران از شهیدان برای خدمت به مردم الگو بگیرند

«صاحب گل صالحی» با تاکید بر اینکه مدیران برای رسیدن به موفقیت بایستی از شهیدان راه خدمت الگو بگیرند، گفت: در دولت پاسخگو که برآمده از ملت بوده، بایستی با تمام توان به مشکلات اقشار مردمی رسیدگی و به مطالبات به حق آنان پاسخ داد.
کد خبر: ۳۷۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ - 25December 2019

مدیران از شهیدان برای خدمت به مردم الگو بگیرندبه گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از زاهدان، «صاحب گل صالحی» فرماندار خاش در دیدار با علما و بزرگان و معتمدان و اقشار مختلف مردم اسلام آباد خاش اظهار داشت: پس از انجام دیدارهای مردمی در منطقه محروم و حاشیه ای شهر خاش و پس از سنجش و ارزیابی میدانی مشکلات مردم را شنیدیم.

فرماندار خاش با تاکید بر اینکه مدیران برای رسیدن به موفقیت بایستی از شهیدان راه خدمت الگو و درس بگیرند، گفت: در دولت پاسخگو که برآمده از ملت بوده، بایستی با تمام توان به مشکلات اقشار مردمی رسیدگی و به مطالبات به حق آنان پاسخ داد.

وی افزود: در دولت و مجموعه نظام اسلامی زمینه برای ارائه خدمت به مردم فراهم بوده و باید با تمام توان برای حل مشکلات گام برداریم.

صالحی ادامه داد: در این روزها باید برای رفع مشکلات حوزه های امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و تفریحی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی اظهار داشت: با حضور دادستان، شوراها، شهردار و مدیران دستگاه های اجرایی مشکلات مردم مورد بررسی قرار گرفت و خوشحال هستیم با انجام این دیدار مردمی و بازدید میدانی توانستیم با بخش بزرگی از مشکلات مردم آشنا شویم و قطعا در دولت برای رفع و نیز به حداقل رساندن مشکلات تدبیر می شود.

فرماندار خاش گفت: مردم ما در حوزه های مختلف مطالباتی را دارند که دیدارهای مردمی و حضور میدانی مسئولان می تواند در حل مشکلات تاثیرگذار باشد.

«رضا حکمتیان» دادستان خاش هم گفت: با توجه به اینکه در این شهرستان و بویژه در نقاط حاشیه ای این شهر آسیب های اجتماعی و محرومیت بیداد می کند، لذا حضور مسئولان گره گشا در امور خواهد بود و با انجام دیدارهای مردمی و چهره به چهره بهتر می توان برای حل مشکلات تصمیم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها