آئین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان اردبیل برگزار شد

طی مراسمی از فرمانده سابق مرزبانی استان اردبیل تجلیل و فرمانده جدید مرزبانی استان معارفه شد.
کد خبر: ۳۷۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ - 25December 2019

آئین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان اردبیل برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان اردبیل صبح امروز در سالن ولایت برگزار شد و از سردار «هوشنگ حسینی» تکریم به عمل آمد و سرهنگ «سید شاهین اسمعیلی» به‌عنوان فرمانده مرزبانی استان اردبیل معارفه شد.

استاندار اردبیل در این مراسم اظهار کرد: بدون تامین امنیت، در مرز و شهرها نمی‌توان هیچ‌گونه کاری انجام داد و با اقدامات انجام شده توسط نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی در مرزها و شهرهای استان، امنیت کاملی برقرار بوده و استان اردبیل در طول چند سال گذشته جزو امن‌ترین استان‌های کشور بوده است.

«اکبر بهنام‌جو» افزود: ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور آذربایجان داریم که این مناطق مشترک پتانسیل بسیار خوبی برای فعالیت‌های مختلف اقتصادی مشترک بین دو کشور دارد و اولین لازمه این چنین حرکت‌های بزرگ و موثری، تامین امنیت است که مرزبانان نیروی انتظامی در خط مقدم تامین امنیت کشورمان در حال خدمت و فداکاری هستند.

وی تصریح کرد: روزانه چندین هزار نفر از کشور آذربایجان برای موارد مختلفی مانند گردشگری، خرید اقلام مورد نیاز خود و اقدامات درمانی بدون هیچ مشکلی و در امنیت کامل وارد کشور و استان اردبیل می‌شوند.

استاندار اردبیل بیان کرد: از اقدامات مناسب اقتصادی بین دو کشور می‌توان شهرک مرزی صنعتی و پایانه ریلی اشاره کرد که ۱۵ کیلومتر خط ریلی همانند اتصال خط ریلی آستارا در استان اردبیل و در منطقه پارس آباد انجام خواهد شد و در آینده نزدیک شاهد اتصال کشورمان از طریق خط ریلی استان اردبیل به آسیای میانه و روسیه خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار