حجت‌الاسلام سرایی؛

دولت توجه به ظرفیت داخلی را جایگزین مذاکره کند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دولت به جای مذاکره و تلاش برای سازش از ظرفیت‌های داخلی استفاده کند.
کد خبر: ۳۷۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ - 25December 2019

دولت توجه به ظرفیت داخلی را جایگزین مذاکره کند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز (چهارشنبه) در همایش تبیینی و بصیرتی که با محوریت لزوم حفظ وحدت ملی در مسجد حضرت علی اکبر (ع) نقده برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) مظهر قدرت اسلام بود، ایشان شخصیتی بود که در مقابل دشمنان ایستاد من توصیه می‌کنم صحیفه نور را مطالعه کنید تا بنیانگذار کبیر انقلاب را بیشتر بشناسید و بفهمید کدام شخصیت جز ایشان می‌توانست بگوید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود: ما باید از این شرایط فهم درست و دقیقی داشته باشیم، تکلیف خود را نسبت به اسلام و انقلاب خوب بدانیم، ما باید متوجه این موضوع باشیم که عزت و اقتدار ملت ایران در گروی نظام اسلامی است پس باید از آن صیانت کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه دولت به جای مذاکره و تلاش برای سازش از ظرفیت‌های داخلی استفاده کند، گفت: ما باید امام حسین (ع) را برای خودمان الگو قرار دهیم و در راه آرمان‌ها و ارزش‌های مان مقابل دشمن بایستیم.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نباید به سمت اشرافی گری برود بلکه باید امیدآفرین باشد، همچنین با رویکرد جهادی در راستای تصویب قوانینی اقدام شود که برای مردم و کشور مفید است، ما نباید به افتخارات خود خیانت کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: ما نباید پیشینه کشورمان و جایگاه ایران قبل از پیروزی انقلاب را به فراموشی بسپاریم، این ملت هزینه های زیادی برای این انقلاب دادند تا اینکه به پیروزی رسید بنابراین باید از انقلاب اسلامی و دستاوردهای بزرگ آن صیانت کرد.

سرایی خاطرنشان کرد: هیچ بن بستی در حل مشکلات وجود ندارد و اگر در دولت و مجلس افرادی مستقر شوند که به اراده ملت و توانمندی‌های داخلی ایمان داشته باشند می‌توانند بسیاری از مشکلات را برطرف کنند، راهبرد آمریکا فشار حداکثری است اما نتیجه چیزی جز رشد و بالندگی ایران اسلامی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم، عنوان کرد: اقشار مختلف مردم باید برای انتخاب کاندیدای اصلح تلاش کنند و این مهم زمانی ممکن خواهد بود که نامزدهای نمایندگی مجلس، سوابق، فعالیت‌های گذشته، اهداف و برنامه‌های‌شان را بشناسند.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه پیوند این ملت با نظام اسلامی ناگسستنی است، ادامه داد: بنابراین باید مسوولان در مواجهه با چنین مردم ولایتمدار و انقلابی، خدمتگذاری توانمند باشند و برای رفع مشکلات آنها با جدیت تلاش کنند تا پاسخ پایداری و ایستادگی مردم را به بهترین نحو بدهند.

وی شجاعت، توانمندی، تخصص، تسلط به قانون و شناخت مقتضیات زمان را مهم‌ترین ویژگی یک فرد اصلح برای تکیه دادن به کرسی‌های نمایندگی مجلس دانست و اظهار کرد: برای شناخت فرد شایسته لازم است که به معیارهای رهبری توجه کرده و آن را با نفرات مورد نظر تطبیق دهیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار