دریادار سیاری:

ارتش با تکیه بر معنویت در مقابل هر تهدیدی می‌ایستد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش ایران تکیه بر معنویت را به عنوان محور اصلی خود محسوب می‌کند و اعتقاد ارتش انقلابی و معنویت‌محور این است که با تکیه بر معنویت در همه عرصه‌ها مقابل هر تهدیدی می‌ایستیم.
کد خبر: ۳۷۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ - 25December 2019

با تکیه بر معنویت در همه عرصه‌ها مقابل هر تهدیدی می‌ایستیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم پایانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و هجدهمین دوره مسابقات دانشجویان ارتش اظهار داشت: نیروی انسانی، سرمایه اصلی سازمان است و این نیرو، با توان خود می‌تواند تجهیزات و زیرساخت بسازد، با مهارت کامل آمادگی رزمی خود را بالا ببرد و نقش ایفا کند؛ این ویژگی‌ها همان است که فرمانده معظم کل قوا فرمودند؛ نیروی انسانی ارتش باید ایمان، علم و شجاعت داشته باشد.

وی ادامه داد: ایمان، محور اصلی کار ماست و وقتی با قرآن انس پیدا کنیم و قرآن را محور اصلی کار قرار دهیم به طور قطع، سطح معنویت در ارتش بالا و بالاتر می‌رود و هرچه این معنویت بالاتر برود، توان رزمی ما در مقابل دشمن افزایش می‌یابد.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در طول سال برنامه‌های متعدد و متفاوت قرآنی و مذهبی برای کارکنان پایور، وظیفه، دانشجویان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها در ابعاد مختلف برگزار می‌کند.

دریادار سیاری افزود: در بخش‌های مختلفِ ارتش بیش از ۲۰ هزار حافظ قرآن داریم و این افتخاری برای ماست.

سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و هجدهمین دوره مسابقات سراسری دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران از یکم دی‌ماه در مشهد آغاز شد و امروز در تالار قدس حرم امام رضا (ع) با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار