مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مازندران تأکید کرد؛

ضرورت نقش روحانیت در ایجاد شبکه‌سازی در فضای مجازی

حجت الاسلام «جواد فلاح» بر ضرورت نقش روحانیت در ایجاد شبکه‌سازی در فضای مجازی تأکید کرد.
کد خبر: ۳۷۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ - 25December 2019

ضرورت ایجاد شبکه مجازی قوی با نقش روحانیت در انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «جواد فلاح» مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روحانیت در دفاع مقدس مازندران که در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: نقش روحانیت و برجستگی‌های آن در جنگ و انقلاب اسلامی و بعد از آن خیلی مهم است.

وی وجود ولایت فقیه را در مقابل فشارها و هجمه‌های دشمنان یک امتیاز برای روحانیت برشمرد و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی زیرک‌ترین و باهوش‌ترین کسی است که در مقابل این هجمه‌ها سینه سپر می‌کند و اشتباهات ما را نیز می‌پوشاند.

این مسئول با تأکید بر ضرورت کار عملیاتی و میدانی در جامعه، ادامه داد: امروز با توجه به وجود شبکه‌های مجازی نیازمند پرداختن به نقش روحانیت و برجستگی‌آن در این فضا هستیم و مدیران باید در این خصوص جدیت به خرج دهند و ایجاد یک شبکه مجازی قوی با نقش روحانیت در انقلاب و بعد از آن ضرورت دارد.

فلاح در ادامه با اشاره به نقش روحانیت در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، گفت: همچنین روحانیت در بخش برون مرزی نیز فعال است.

وی با بیان اینکه ما به شهدا بدهکاریم بر لزوم بازگو کردن خاطرات شهدا به مردم تأکید کرد و ادامه داد: باید در یادواره‌های شهدا و مساجد بیشتر به این امر بپردازیم و شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه روحانیت پتانسیل خوبی در سطح استان به شمار می‌آید، شمار طلبه‌های استان را هفت هزار و 300 طلبه عنوان کرد و گفت: قریب 3 هزار طلبه در مدارس فعالیت دارند.

«حسین عباسی» مدیر حوزه علمیه بابل نیز با اشاره به برگزاری اردوی رزمی طلاب در بابل، گفت: این برنامه در طلیعه گام دوم انقلاب با حضور 600 طلبه فروردین امسال برگزار شد و سخنرانی، رزم شبانه، کمین شبانه، اردوی رزمی، میدان تیر از جمله برنامه این اردو بود.

عباسی با اشاره به وجود 43 شهید در روستای ازباران فریدونکنار، گفت: مردم این روستا به صورت خودجوش هر ساله اقدام به برگزاری یادواره شهدا می‌کنند که به صورت فرهنگ عمومی درآمده و جزء مراسمات رسمی محسوب می‌شود و می‌توان از این روش برای اجرای برنامه‌های روحانیت الگوبرداری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار