سردار رحیمی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دشمن با جنگ رسانه‌ای و تبلیغات دروغین به دنبال تحریک مردم علیه نظام است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن علیه ملت ایران گفت: دشمن با نمادسازی و کشته‌سازی به دنبال تحریک برخی افراد در داخل کشور است.
کد خبر: ۳۷۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۴ - 26December 2019

امروز با بمباران تبلیغاتی، شایعه‌سازی و دروغ‌گویی از طرف دشمنان روبرو هستیمسردار «حسن رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماع دفاع‌پرس، در خصوص تلاش دشمن برای تحریک مردم علیه نظام با توسل به نمادسازی و کشته‌سازی اظهار داشت: مردم باید این واقعیت را بپذیرند که امروز با یک بمباران تبلیغاتی، شایعه‌سازی و دروغ‌گویی از طرف دشمنان روبه‌رو هستیم.

وی ادامه داد: امروز دشمنان با تبلیغات و دروغ‌گویی، هجمه سنگینی را علیه کشورمان شروع کرده‌اند و از فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.

سردار رحیمی با بیان اینکه مردم بدانند که هیچ‌کدام از کشور‌های غربی و آمریکایی دوست ملت ایران نیستند، گفت: اگر این کشور‌ها دوست ما بودند، امروز دارو را تحریم نمی‌کردند؛ ملت ما امروز به خوبی می‌بینند که دشمن با تحریم دارویی، جان بیماران خاص را به خطر انداخته و متأسفانه برخی از هموطنان ما به همین دلیل، جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: دشمن از طرفی ادعای دوستی با مردم ایران را دارد و از طرف دیگر کشور ما را در عرصه‌های مختلف تحریم کرده است؛ لذا مردم باید با بصیرت و هوشیاری در برابر سختی‌هایی که دشمنان به سرکردگی آمریکا برای ملت ما ایجاد کرده‌اند، مقاومت و ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار