فرمانده انتظامی استان یزد:

حضور موثر نیروی انتظامی در هشت سال جنگ تحمیلی

سردار «محمدرضا میرحیدری» گفت: نیروی انتظامی با عنوان کمیته انقلاب اسلامی در جنگ حضور فعال داشتند، ولی با تشکیل تیپ قوامین و موسی بن جعفر (ع) حضور موثر خود را افزایش دادند.
کد خبر: ۳۷۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ - 25December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان یزد با سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سردار میر حیدری با اشاره به اینکه خدمت برای شهدا توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، اظهار داشت: وظیفه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای همه است. نیروی انتظامی از جمله یگان‌هایی است که از ابتدای شروع جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس حضور داشت؛ اولین شهدا و آزادگان از این یگان هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با عنوان کمیته انقلاب اسلامی در جنگ حضور فعال داشت، گفت: نیروهای کمیته انقلاب اسلامی با تشکیل تیپ قوامین و موسی بن جعفر (ع) حضور موثری در دفاع مقدس داشت.

فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر اینکه توجه به شهدا و خانواده‌های آن‌ها از جمله وظایف همه ما است، گفت: در مشارکت‌ها و همکاری برنامه‌های تجلیل از شهدا و خانواده آنان در مجموعه فرماندهی استان تفاوتی برای شهدا قائل نیستیم.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری یادبود شهدای انتظامی استان در سال گذشته، گفت: امسال نیز این برنامه در دو شهرستان یزد برگزار شده است و تا پایان سال کلیه شهرستان ها یادبود شهدای انتظامی برگزار خواهد شد.

همچنین در این دیدار سرهنگ زارع با اشاره به حضور کلیه دستگاه ها در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مجموعه انتظامی استان نقش خود را برای ثبت و ضبط در دایره المعارف استانی دفاع مقدس پر رنگ تر کند.

وی افزود: امسال تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در نقاط مختلف استان برای دهه آخر فاطمیه پیش بینی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر  ارزش های دفاع مقدس استان یزد در پایان خواستار برقراری نظم و امنیت و واگذاری نیروی انسانی کار آمد به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار