نماینده ولی فقیه در مازندران:

حماسه نهم دی سال ۸۸ باطل‌ السحر فتنه‌های دشمنان بود

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: حضور مردم در خلق حماسه نهم دی سال ۸۸ باطل السحر فتنه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۳۷۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ - 26December 2019

انتخابات مهمترین رکن دموکراسی و مشارکت مردمی در کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در دیدار با مدیرکل، معاونین و روسای ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران با تاکید بر اهمیت نقش و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور مردم در خلق حماسه نهم دی سال ۸۸ باطل السحر فتنه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بود.

آیت الله لائینی افزود: حرکت آرمانی ملت در مسیر ترسیمی ولایت فقیه ضامن پیشرفت و بالندگی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

وی نقش سازمان تبلیغات اسلامی را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی موثر و سازنده دانست و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با بودجه اندک خدمات شایان توجهی دارد که تعالی فعالیت‌های آن می‌تواند ثمرات شگرفی را نصیب کشور سازد.

امام جمعه ساری وجود یک نهاد اثربخش مانند سازمان تبلیغات اسلامی با نیروهای متعهد و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی را در عرصه فرهنگ از برجستگی‌های انقلاب دانست و افزود: مهمترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی نشر و ترویج فرهنگ و مبانی اسلام ناب محمدی به آحاد مردم به ویژه نسل جوان جامعه است.

لایینی انتقال پیام انقلاب به صورت شفاف و هدفمند را ضرورت اساسی خواند و بر لزوم توجه به اولویت‌های فرهنگی در این راستا تاکید کرد.

حجت الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این دیدار در گزارشی از فعالیت‌های دستگاه متبوع گفت: هم اکنون سازمان تبلیغات اسلامی در مازندران در زمینه علوم قرآنی، اعزام مبلغ به مناطق روستایی و شهری و سازماندهی ۳۵۰۰ هیئت مذهبی با ۳۴۱۰ مرکز آموزشی مداحی فعالیت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها