سردار صفوی:

استفاده از درس‌های دفاع‌مقدس برای مقابله با جنگ اقتصادی/ ملت ایران آماده مقابله با هر توطئه‌ای است

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با تاکید بر اینکه درس‌های دفاع مقدس برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم‌ها ظالمانه آمریکا نیز کارآمد خواهد بود، گفت: ملت ایران آماده است در مقابل هر توطئه‌ای بایستد و توطئه‌ها را شکست دهد.
کد خبر: ۳۷۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ - 26December 2019

استفاده از درس‌های دفاع‌مقدس برای مقابله با جنگ اقتصادی/ ملت ایران آماده مقابله با هر توطئه‌ای استبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، سردار سیدیحیی صفوی رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس صبح امروز در آخرین روز از کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان اظهار داشت: با همت بنیاد حفظ و نشر آثار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امسال در چند استان کشور کنگره شهدا برگزار شده است که برخی از این کنگره‌ها با اقدامی ستایش‌برانگیز در سطح ملی تأثیرگذار بوده‌اند؛ برداشت بنده این است که این کنگره نمونه بارزی از برگزاری موفق و تأثیرگذار کنگره شهدا در سطح ملی است.

وی افزود: برگزاری این کنگره مدتی است که حال و هوای سایر استان‌های کشور را نیز تحت تأثیر قرار داده است چراکه علاوه بر اجرای برنامه‌های فاخر و ارزشمند در سطح استان اقدامات محرومیت‌زدایی و اقدامات فرهنگی نیز انجام شده است.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس تصریح کرد: کنگره ملی شهدای هرمزگان در تلاش است تا دریچه‌ای را برای ورود به زندگی ایثارگران را بیابد و به نسل‌های حاضر و آینده نشان دهد تا نسل‌های آینده به افتخارات بزرگ‌تری دست یابند و ایرانی مستقل و قدرتمند را بسازیم.

سردار صفوی با تاکید بر اینکه شهیدان دفاع مقدس راه کربلا را باز کردند و شهدای مدافع حرم را قدس را باز خواهند کرد، گفت: شهیدان برای بقای اسلام و ایران رفتند چراکه اگر شهیدان نبودند امنیت ایران هم نبود.

شهیدان ابهت دروغین و قدرت پوشالی قدرت‌های جهنمی را در هم شکستند

وی با بیان اینکه شهیدان ابهت دروغین و قدرت پوشالی قدرت‌های جهنمی را در هم شکستند، افزود: شهیدانی همچون رئیسی قطعه‌ای درخشان از تاریخ این سرزمین را رقم زدند تا دشمنان ایران شکست‌های سنگین خود را هرگز به فراموشی نسپارند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد: شکست‌های بزرگ‌تری در انتظار کسانی است که با دست‌های پنهان و آشکار ایران را مورد آسیب قرار می‌دهند؛ آن‌ها بدانند که ملت ایران آماده است در مقابل هر توطئه‌ای بایستد و توطئه‌ها را شکست دهد.

سردار صفوی با ذکر این نکته که تمام کسانی که در ایران زندگی می‌کنند، مدیون شهدا هستند، خاطرنشان کرد: شکل‌گیری جبهه مقاومت در منطقه و جهان محصول فداکاری رزمندگان است.

دفاع مقدس از ایران به لبنان رفت

وی یادآور شد: رخداد دفاع مقدس از ایران به لبنان رفت و جبهه مقاومت اسلامی در این کشور شکل گرفت؛ جبهه حماس در فلسطین نیز بر همین اساس شکل گرفت که این دو در سالیان اخیر شکست‌های بزرگی را به اسرائیل را تحمیل کرده‌اند.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس ادامه داد: رژیم صهیونیستی که ایده اتصال نیل تا فرات را بررسی می‌کرد هم‌اکنون در داخل سرزمین‌های اشغالی نیز احساس نا امنی می‌کند.

سردار صفوی افزود: ملت مظلوم افغانستان، نیروهای اشغالگر شوروی را از خاک خود بیرون کردند و هم‌اکنون نیز می‌توانند آمریکا را از افغانستان بیرون کنند.

وی تصریح کرد: مردم مظلوم یمن پس از پنج سال مقاومت درس تلخ و شکست‌های بزرگی را به نیروهای متجاوز کشورهای خلیج‌فارس خواهند دارد؛ آن‌ها سالانه چند میلیون دلار در این منطقه هزینه می‌کنند اما با تاسی از تفکر شهدا این هزینه‌ها بی نتیجه مانده است.

رزمندگان ایران به سوریه و عراق رفتند و در کنار هم داعش را نابود کردند

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس گفت: داعش به‌مدت هشت سال اقدام به قتل‌عام مردم کرد اما زمانیکه دولت سوریه از ایران کمک خواست، رزمندگان ایران به سوریه و عراق رفتند و در کنار هم داعش را نابود کردند و توطئه سازمان‌های تروریستی را در هم شکستند و عراق و سوریه را نجات دادند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا تاکید کرد: دولت‌های سوریه و عراق درس مقاومت را از جمهوری اسلامی ایران و رهبر مقتدر و خردمند ایران فرا گرفتند.

سردار صفوی با تاکید بر اینکه درس‌های دفاع مقدس برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم‌ها ظالمانه آمریکا نیز کارآمد خواهد بود، افزود: همانگونه که در سال‌های دفاع مقدس با انسجام و اتحاد علیه جنگ نظامی به پیروزی رسیدیم برای پیروزی در جنگ اقتصادی با همان روحیه جهادی و تبعیت از مقام معظم رهبری به پیروزی خواهیم رسید.

وی جمهوری اسلامی را یک حکومت الهی و شکست‌ناپذیر دانست و در پایان یادآور شد: حدود 200 کشور مستقل در جهان وجود دارد؛ اگر به سران این کشورها نگاه کنید رهبری دوراندیش‌تر، دلسوزتر، مهربان‌تر و دارای نفوذ کلامی به‌مانند رهبر معظم انقلاب وجود ندارد.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها