آیت‌الله آل هاشم:

فتنه‌ی 88 توطئه‌ای چند بعدی بود

عالم تبریزی گفت: آنچه در فتنه‌ 88 رخ داد، توطئه‌ای چند بعدی برای ضربه به نظام اسلامی، آرمان‌های انقلاب و اصل ولایت فقیه بود
کد خبر: ۳۷۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ - 26December 2019

آیت‌الله «محمد تقی آل‌هاشم» عالم و مجاهد تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز با تاکید بر برگزاری شکوهمند یوم‌الله 9 دی، اظهار داشت: تبریز با پیشگامی خود روز بصیرت را رقم زد و در آستانه‌ی سالگرد این واقعه‌ی حماسی لازم است شاهد برپایی مراسمی بی‌کم و کاست و در شأن مردم آذربایجان باشیم.

وی ادامه داد: آنچه در فتنه‌ 88 رخ داد، توطئه‌ای چند بعدی برای ضربه به نظام اسلامی، آرمان‌های انقلاب و اصل ولایت فقیه بود اما مردم ایران اسلامی با بصیرت‌شان مانع تحقق اهداف شوم دست‌ نشاندگان مستکبرین شدند.

نویسنده کتب حوزوی با بیان اینکه یادآوری آنچه در فتنه 88 گذشت ضروری است، خاطرنشان کرد: چنانچه ابعاد فتنه برای نسل جدید انقلاب تبیین نشود، عده‌ای با تحریف وقایع جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کنند و منکر وقایع می‌شوند.

وی ابراز داشت: 10 سال قبل در چنین روزهایی آشوبگران خیابانی با حمایت‌های مستقیم آمریکا، انگلیس و سایر ممالک اروپایی با رویای بازگشت طاغوت به کشور، علیه دموکراسی و حاکمیت مردم بر امور کودتا کردند ولی همانند دفعات قبل ناکام ماندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار