امیر نصیرزاده در جمع سربازان ارامنه نیروی هوایی ارتش:

وحدت و یکپارچگی ملّی تنها رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: وحدت و یکپارچگی ملّی تنها رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است که در عین تفاوت‌ها و کثرت عقاید، بیش از چهار دهه در برابر انواع و اقسام فتنه‌گری‌ها و سنگ‌اندازی‌های دشمنان این نظام، ایستادگی کرده است.
کد خبر: ۳۷۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ - 26December 2019

وحدت و یکپارچگی ملّی تنها رمز ماندگاری انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از مسئولین نهاجا به‌مناسبت آغاز سال نو میلاد، نشست صمیمانه‌ای با سربازان ارامنه این نیرو برگزار کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این نشست صمیمی، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد مسعود حضرت عیسی بن مریم (ع) گفت: حضرت عیسی (ع) از پیغمبران دارای کتاب و شریعت است که به پیامبر مهربانی‌ها شهرت دارد و نام حضرت مریم (علیها السلام) مادر گرامی ایشان، نیز در ۱۲ سوره از قرآن کریم قید شده است که این خود نشان از ویژگی‌های برجسته ایشان دارد.

وی با اشاره به مشارکت و همیاری پیروان ادیان الهی در نیروی هوایی ارتش، تاکید کرد: غیر از شما نیرو‌های وظیفه مسیحی که در حال سپری کردن خدمت خود در این نیروی الهی هستید، برخی از کارکنان نهاجا و حتی تعداد زیادی از شهدای جلیل القدر هشت سال دفاع مقدس، از برادران اقلیت‌های دینی بودند که این خود نشان از این حقیقت آشکار دارد که در راه دفاع از شرف و اقتدار و تمامیت ارضی کشور، تنوع مذهب و نژاد و گویش، بی تاثیر است.

امیر نصیرزاده، وحدت و یکپارچگی ملّی را تنها رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: وحدت رویه در پیشبرد اصول لایتغیر انقلاب اسلامی و همبستگی و یکپارچگی ملی، تنها رمز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران است که در عین تفاوت‌ها و کثرت عقاید، بیش از چهار دهه در برابر انواع و اقسام فتنه گری‌ها و سنگ اندازی‌های دشمنان این نظام، ایستادگی کرده و از هر آزمونی سربلند بیرون آمده است.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی، نمونه‌ای بی نظیر از مشارکت تاثیرگذار اقلیت‌ها در تصمیم گیری‌های کلان است که برای اعتلای کشور تلاش و آزادانه عقاید و آرای خود را در مهمترین تریبون‌های کشور اعلام می‌کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با ذکر خاطره‌ای از یکی از خلبانان اقلیت دینی نیروی هوایی، یادآور شد: خلبان «لوتر یادگاری» از جمله تیزپروازان متبحّر نیروی هوایی ارتش بود که چه در دوران جنگ تحمیلی و چه پس از آن، نقش بی‌بدیلی را در اعتلای این نیرو ایفا کرد و اعتقاد وی به آرمان‌های جمهوری اسلامی به حدّی بود که حتی در سفر‌های خارجی نیز، تابع قوانین و مقررات اسلامی بود و به جهت پوشیدن لباس رزم نظام اسلامی، نسبت به بسیاری از اعمال که شاید در آیین ایشان، منکر تلقی نمی‌شد نیز پرهیز داشت.

گفتنی است، در پایان این نشست صمیمی، سربازان به بیان دیدگاه‌ها، مسائل و دغدغه‌های خود پرداختند.

 انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها