فرمانده انتظامی شهرستان فاروج:

پاسداری از ارزش‌های انقلاب وظیفه همه خدمتگزاران است

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: پاسداری از ارزش‌های انقلاب وظیفه همه خدمتگزاران است.
کد خبر: ۳۷۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ - 26December 2019

پاسداری از ارزش‌های انقلاب وظیفه همه خدمتگزاران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «یدالله نوروزی» فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در جمع سربازان انتظامی شهرستان فاروج اظهار داشت: خدمت سربازی سعادت بزرگی است که نصیب جوانان با غیرت و مقتدر ایران اسلامی می‌شود.

وی با تاکید بر آموزش مستمر سربازان، خاطرنشان کرد: موفقیت در کلیه ماموریت‌ها با آموزش مستمر و ارتقاء سطح علمی نیروی انسانی آن مرتبط است و عمق بخشیدن به آموزش در حین خدمت، در انجام صحیح ماموریت‌ها بسیار اثرگذار است.

نوروزی نظم و انضباط را یک اصل جدایی ناپذیر در هر مجموعه و سازمانی دانست و گفت: نظم و انضباط رمز بقاء و پویایی هر سازمان بوده و این مهم در نیروی انتظامی که وظیفه تامین نظم و امنیت در جامعه را بر عهده دارد، بسیار حیاتی است.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با اشاره به اینکه سربازان در سوگند نامه خود برای دفاع از میهن اسلامی تعهد می‌دهند، افزود: امروز سربازان همانند افسران و درجه داران در ماموریت‌های محوله سهیم و شریک هستند و باید در اجرای مأموریت‌های خود دقت و توجه لازم را داشته باشند.

وی پاسداری از ارزش‌های انقلاب را از وظایف همه خدمتگزاران دانست و اظهار داشت: همه ما حافظان امنیت هستیم و باید در راه ارتقاء امنیت کوشش کرده و با ناهنجاری‌ها و کسانی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را خدشه دار کنند برخورد قانونی داشته باشیم.

نوروزی نظم و انضباط را سرلوحه کاری سربازان در دوران خدمت سربازی دانست و یادآور شد: دوران جوانی و خدمت سربازی یکی از مهمترین و ارزشمند‌ترین فرصت‌ها است که اگر از این فرصت به دست آمده به خوبی استفاده شود انسان می‌تواند زندگی خوبی را برای خود مهیا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار