دبیر اجرایی اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر بوشهر خبر داد؛

نصب المان «ایثار و مقاومت» در ورودی خیابان شهید «چمران» بوشهر

فاطمه صفرزاده با بیان اینکه اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر در 11 دی برگزار خواهد شد، گفت: همزمان با برگزاری اجلاسیه زنان شهید المان شهدای «ایثار و مقاومت» در میدان انتظام، بلوار شهید «چمران» شهر بوشهر نصب و رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳ - 28December 2019

نصب المان «ایثار و مقاومت» در بوشهر

«فاطمه صفرزاده» دبیر اجرایی اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: زنان استان بوشهر نقش‌های مهمی در به ثمر نشستن انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده‎اند.

وی از برگزاری اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر در راستای برگزاری کنگره سردارن و 2000 شهید استان در 11 دی  خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری اجلاسیه زنان شهید استان المان شهدای «ایثار و مقاومت» در میدان انتظام، بلوار شهید «چمران» شهر بوشهر نصب و رونمایی خواهد شد.

صفر زاده خاطرنشان کرد: در برگزاری اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر تلاش شده است با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به پاس خدمات ارزنده زنان در زمان هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های آنها، به بهترین نحو تقدیر شوند.

دبیر اجرایی اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر با بیان اینکه نصب المان «ایثار و مقاومت» در شهر باعث می‌شود تا آیندگان همیشه یاد و خاطره آنها را زنده نگه دارند و آنها را به عنوان الگوی خود در جامعه بشناسند، تأکید کرد: نسل امروز باید بدانند که زنان دیروز در هر عرصه‌ای ثابت کرده‌اند که دوشادوش سایر اقشار جامعه، همراه نظام و برای دفاع از کشورشان، از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار