گام دوم/ سردار شریف:

گام دوم انقلاب گام شکست‌های پی در پی دشمن است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ۴۰ سال از استقرار جمهوری اسلامی می‌گذرد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلام گام دوم انقلاب گام شکست‌های پی در پی دشمن است.
کد خبر: ۳۷۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ - 27December 2019

گام دوم انقلاب گام شکست‌های پی در پی دشمن استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردا رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره ۲۵ شهید روستای النگ شهرستان کردکوی اظهار داشت: ما در یادواره شهدا وظیفه داریم به شهدا گزارش دهیم که توانسته‌ایم وظیفه خود را در قبال شهدا به درستی انجام دهیم یا خیر؟

شریف افزود: ابتدا بگویم برخی جوانان نمی‌دانند نظام ستمشاهی پیش از انقلاب با مردم چگونه رفتار می‌کرد و رفتارش در قبال دشمنان چه بود.

وی با اشاره به غارت نفت ما توسط آمریکا در دوران قبل از انقلاب بیان کرد: نفت ما در دوران ستمشاهی متعلق به آمریکا بود و امروز هم صریحاً دیدید که رئیس جمهور آمریکا گفت در منطقه ما به دنبال نفت است.

شریف گفت: جوانان بدانند که این کشور با چه زحمتی از چنگال آمریکایی‌ها درآمد و امام (ره) چگونه با اتکا به خداوند سرنوشت کشور را دست مردم سپرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تا پیش از انقلاب همه مقدرات در دست دربار و عده‌ای محدود وابسته به دربار بود و مردم در تعیین امورات کشور نقشی نداشتند.

خاندان پهلوی منفورترین شخصیت‌ها نزد ملت ما هستند

شریف اظهار کرد: آمریکایی‌ها در ابتدای انقلاب کمر همت بستند تا با کودتا و توطئه و جنگ نظامی و تحریم اقتصادی انقلاب را از بین ببرند، اما در تمام اقدامات خود شکست خوردند.

وی گفت: چه منافقین و چه خاندان پهلوی به خاطر خیانت‌های خود به ایران، منفورترین شخصیت‌ها نزد ملت ما هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز از ژنرال هال قدکشیده صدام و حزب بعث خبری نیست، امروز از گروهک‌های تجزیه طلب خبری نیست، امروز از اردوگاه‌های منافقین در منطقه خبری نیست و این شکست‌ها مدیون خون شهداست.

صهیونیست‌ها بدانند در بدترین شرایط تاریخ خود هستند

وی با بیان شرایط فعلی آمریکا و اسرائیل خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بدانند در بدترین شرایط تاریخ خود هستند که هر آنچه کری می‌خوانند فقط بلندی صوت است.

وی گفت: در حوزه امنیت به جایی رسیدیم که دشمنان این آب و خاک قادر نیستند به آن خدشه‌ای وارد کنند و هیچ غلطی نتوانسته‌اند بکنند.

شریف افزود: دوره ذلت آمریکایی‌ها بعد از سقوط پهپاد رقم خورد و فرزندان این سرزمین طی چند سال اخیر در شامات و عراق حضور پیدا کردند و عاملی شدند که داعش رو به نابودی رفت.

وی اظهار داشت: در ماجرای گرانی سوخت دشمنان سعی کردند بر موج بی تدبیری‌ها و فشار‌های اقتصادی سوار شوند، اما با کمتر از پنج دقیقه بیانات رهبر فرزانه انقلاب مردم صفوف خود را از آشوبگران جدا کردند.

شریف تاکید کرد: تمام رفتار این کشور با اذن، ولی فقیه صورت می‌گیرد و پیروزی ما در همه صحنه‌ها مرهون این نوع رفتار است چراکه نگاه ما به دهان رهبری است و پای ما جای پا ایشان است.

سخنگوی سپاه بیان داشت: جوانان دیروز گوش به فرمان امام راحل (ره) بودند و برادرگونه با همت خود حماسه آفرینی جبهه‌ها را رقم زدند.

همه تهدید‌های دشمن در عرصه‌های مختلف را به فرصت تبدیل کردیم

سردار شریف با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی گفت: امروز ۴۰ سال از استقرار جمهوری اسلامی می‌گذرد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب گام شکست‌های پی در پی دشمن است.

وی ادامه داد: ما در ۴۰ سال گذشته همه تهدید‌های دشمن در عرصه‌های مختلف را به فرصت تبدیل کردیم و به فضل الهی در ادامه هم قادر خواهیم بود به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کنیم.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران بیان کرد: امروز بزرگترین خلأ کشور‌ها نداشتن رهبری شجاع، مردم دوست آگاه و با بصیرت است و ما در جایی از عالم خلقت در روی کره زمین مثل امام خامنه‌ای پیدا نمی‌کنیم دلش برای توده مردم ایران بسوزد.

وی افزود: دو شاخصه رهبر فرزانه انقلاب مردمی بودن ایشان و تاکید بر دشمن شناسی است چراکه ایشان همواره فرموده‌اند که نباید دشمن را دست کم گرفت.

شریف اضافه کرد: یکی از تهدیدات همیشگی آمریکایی‌ها این بود که ما اجازه واردات بنزین به ایران را نمی‌دهیم در حالی که فرزندان شما در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه با استعداد و هوش سرشار ایرانی با ساخت پالایشگاه خلیج فارس این حربه را از دست دشمن گرفتند.

وی گفت: سال ۵۶ بر اساس آمار رژیم ستمشاهی از ۷۰ درصد جمعیت کشور در روستا‌هایی زندگی می‌کنند که اکثراً آب و برق نداشتند.

دشمن با درک مقداری از توان ما گزینه نظامی را از روی میز خود برداشته است

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن اعتراف می‌کند در وصیت نامه شهدا رمز پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده که شامل پایبندی به دین، مذهب و خانواده؛ اعتقاد قلبی به رهبر خود و برآمدن از توده مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام رسانه‌های دنیا تلاش می‌کنند به ما الگو معرفی کنند در حالی که زیباترین و ناب‌ترین الگو‌ها همین شهدای ما هستند خاطرنشان کرد: دشمن امروز می‌کوشد با انحراف خانوده ما از تربیت جوانانی با شاخصه شهدا جلوگیری کند، اما مردم ما را باید در کنار ضریح علی ابن موسی الرضا (ع)، راهپیمایی عظیم اربعین و راهیان نور دید که نشان می‌دهد دشمن در این نیرنگ خود هم شکست خواهد خورد.

شریف در پایان با بیان اینکه جوانان این آب و خاک امروز راه شهدا را ادامه داده‌اند بیان کرد: به لطف خداوند و به برکت تلاش و مجاهدت مردان این سرزمین به قدری توانمند شده‌ایم که دشمن با درک مقداری از توان ما گزینه نظامی را از روی میز خود برداشته است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار