معاون سیاسی و امنینی استاندار اردبیل:

محل دقیق سقوط جنگنده میگ ـ ۲۹ ارتش شناسایی شد / تا پایان امروز وضعیت خلبان مشخص می‌شود‌

بهروز ندایی گفت: در حال‌حاضر گروه‌هایی از کوهنوردان و هلال‌احمر در محل سقوط جنگنده حضور دارند و تلاش همه جانبه‌ای برای مشخص شدن وضعیت خلبان وجود دارد و احتمالا تا آخر وقت امروز وضعیت خلبان مشخص شود.
کد خبر: ۳۷۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ - 27December 2019

محل دقیق سقوط جنگنده میگ ـ ۲۹ ارتش شناسایی شد / تا پایان امروز وضعیت خلبان مشخص می‌شود‌به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «بهروز ندایی» معاون سیاسی و امنینی استاندار اردبیل گفت‌وگویی اظهار داشت: در حال حاضر امکان حضور هلی کوپتر به دلیل وزش باد شدید و کولاک در محل سقوط جنگنده وجود ندارد و کوهنوردان و نیرو‌های هلال احمر و ارتش با تجهیزات کامل در محل حضور دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: بعد از سقوط هواپیمای جنگنده بلافاصله جلسه شورای بحران به مدیریت معاون سیاسی استاندار اردبیل تشکیل و نیرو‌ها و گروه‌های مختلف از هلال احمر، ارتش و مدیریت بحران به محل اعزام شدند و به دلیل وزش باد شدید و کولاک در روز اول امکان فرود و حضور هلی کوپتر در محل وجود نداشت.

ندایی افزود: در روز دوم نیز سرعت باد بیش از ۹۰ کیلومتر بود و هلی کوپتر توان بالا رفتن به محل را نداشت و گروه هلال احمر و کوهنوردی و ارتش با تجهیزات کامل محل حادثه و سقوط را شناسایی کردند.

وی اظهار کرد: از صبح امروز نیز کوهنوردان و نیرو‌های هلال احمر و ارتش در محل حادثه حضور یافته و در تلاش هستند هرچه سریعتر وضعیت خلبان هواپیما را مشخص کنند که احتمالا تا آخر وقت امروز وضعیت خلبان مشخص می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تصریح کرد: مدیریت بحران استان وضعیت اعزام و اکیب و گروه‌ها و تجهیزات را بر عهده داشته است و وضعیت هواپیما نیز از طریق ارتش اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار