نماینده ولی فقیه در مازندران:

ضرورت کالبدشکافی و تحلیل حماسه 9 دی/ نگاه به غرب مشکلی را حل نمی‌کند

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» با تأکید بر ضرورت کالبدشکافی و تحلیل حماسه 9 دی، گفت: نگاه به غرب مشکلی را حل نمی‌کند
کد خبر: ۳۷۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ - 27December 2019

ضرورت کالبدشکافی و تحلیل حماسه 9 دی / انقلاب ما در دو جبهه دشمنی و دشمن تراشی می‌جنگدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ساری، با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س)، با نام روز پرستاران این قشر زحمتکش، گفت: پرستاران بسیاری در استان ما در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه ۹ دی در پیش روست، اظهار کرد: این روز بیاد ماندنی در تاریخ ماست، کالبد شکافی فتنه‌ای که اتفاق افتاد باید در تحلیل این حماسه بیان شود؛ این ماجرایی بود که می‌توانست مملکت را به پرتگاه سقوط بکشاند ولی رهبری هوشمندانه مقام رهبری و بصیرت و هوشیاری ملت ما  مانع آن شد تا جایی که مقام رهبری ۹ دی را باطل‌السحر فتنه ۸۸ تعبیر کرده است‌.

محمدی لائینی بیان کرد: خواص بی‌بصیرت را در جریان فتنه دیدیم کسانی که خود را عالم این قوم می‌دانستند ریزش کردند و نتوانستند سربلند باشند‌، الان برخی از عملکردها می‌تواند زمینه‌ساز فتنه باشد، اگر دستگاه‌های اجرایی خوب کار نکرده و مردم را ناراضی کنند، فتنه بوجود می‌آید.

این مسؤول با بیان اینکه مدیریت جهادی و استشهادی در بین مسؤولان باید اتفاق بیفتد، گفت: مردم ما اعتراض دارند ولی اعراض ندارند، فتنه را باید از ریشه بخشکانیم، گاهی با تواضع می‌توان این کار را انجام داد.

وی با اشاره به فرازی کوتاه از گام دوم انقلاب طبیعی بود که طرفداران ستم واکنش نشان دهند که این واکنش ناکام ماند، افزود: انقلاب ما در دو جبهه دشمنی و دشمن تراشی می‌جنگد.

محمدی لائینی با بیان اینکه ما باید در هر انتخاباتی بدانیم سمت چه کاندیداهایی برویم، گفت: کاندیدا نباید به دشمن گرایش داشته باشند و به اسنقلال، اقتصاد و تولید داخلی و مقاومت و استقامت فکر بکند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ۲۰۳۰ تا fatf لوایح ساخت دشمنان است، ادامه داد: نباید سمت کسانی برویم که به سمت غرب گرایش داشته باشد؛ هر وقت ما به خود و استقلال خود فکر کردیم موفق بودیم. دنیای استکبار بداند که ملت ایران دوباره به دامان غرب بر نخواهد گشت.

محمدی لایینی در ادامه با توصیه به تقوای الهی و رعایت حلال و حرام، گفت: باید تسلط بر نفس داشته باشیم و بتوانیم خودمان را کنترل کنیم و کارهایی که سبب ناراحتی خدا می‌شود پرهیز کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار