امام جمعه بروجرد:

حماسه ۹ دی نشانه پایداری و مقاومت مردم در حراست از نظام و انقلاب بود

حجت الاسلام والمسلمین «سید علی حسینی» گفت: ملت ایران در مقابل توهین به مقدسات و آرمان‌های نظام هرگز ساکت نبوده و نیستند و حماسه تاریخی ۹دی نمونه‌ای از پایداری و مقاومت مردم در حراست از ارزش‌های نظام و انقلاب بود.
کد خبر: ۳۷۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ - 27December 2019

به گزارش دفاع‌پرس  از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید علی حسینی» در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: در فتنه ۸۸ دشمن در سطح وسیعی تلاش کرد با برنامه ریزی و صرف هزینه مسئولان رده اول نظام را تحت تاثیر قرار دهد اما هوشیاری و تیزبینی مردم و تدبیر روشنگرانه مقام معظم رهبری توطئه آنان راخنثی کرد.

وی افزود: مردم در ۹ دی همچون سالهای گذشته با حضور در راهپیمایی بار دیگر به دشمنان ثابت می کنند که ترفندها و توطئه های دشمن علیه ایران بی تاثیر است.

خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: شیطان بزرگ آمریکا دست از توطئه علیه جوانان بر نمی دارد و امروز در عراق با نفود بر جوانان درصدد فریب این قشر است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ضمن گرامیداشت روز پرستار اضافه کرد: پرستاری شغلی سخت است و پرستاران با توجه به فعالیت شبانه روزی که دارند همواره باید مورد تکریم قرار گیرند.

وی تاکید کرد: بی احترامی به قشر پرستار به بهانه اینکه وطایف خود را انجام نداده پذیرفتنی نیست و در صورت سهل انگاری در انجام وظایف باید به آنها تذکر داده شود نه اینکه مورد بی حرمتی قرار گیرند.

وی با اشاره به وعده مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: ایشان قول مساعد داد همه درآمد حاصل از ورزش بروجرد، در امر توسعه زیرساخت‌های ورزشی و امور جوانان این شهرستان هزینه شود.

امام جمعه بروجرد گفت: در این شهرستان سرمایه گذاران فراوانی تمایل به سرمایه گذاری دارند و پروژه دیپلمات نمونه ای از آن است که می توان با حمایت از این  قشر زمینه توسعه شهرستان و خروج مشاغل مزاحم از داخل شهر را فراهم نمود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار