امام جمعه پلدختر:

۹ دی روز بصیرت و میثاق امت و ولایت است

حجت الاسلام «سید محسن موسوی» گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت و ولایت است و حضور پرشور مردم در حماسه تاریخی ۹ دی مشت محکمی بر دهان فتنه جویان و فتنه گران است.
کد خبر: ۳۷۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ - 27December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» در خطبه های نماز جمعه  این شهرستان، اظهار داشت: فتنه از ابتدای تاریخ وجود داشته و مانند هوای غبار آلودی که باعث آلودگی می شود در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ظهور پیدا کرده است.

وی افزود: فتنه ۸۸ آسیب های زیادی به جامعه وارد کرد و بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار به تاسی ازمنویات حکیمانه مقام معظم رهبری و به دفاع از ارزش ها طومار فتنه را در هم پیچیدند.

سید محسن موسوی گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت و ولایت است و حضور پرشور مردم در حماسه تاریخی ۹ دی مشت محکمی بر دهان فتنه جویان و فتنه گران است.

وی به انتخابات پیش رو اشاره و افزود: انتخابات تجلی، عزت، اقتدار ملی و برگ زرینی در کارنامه ملت ایران است و نباید دیدگاه ما به انتخابات تنها سیاسی باشد.

حجت الاسلام موسوی گفت: انتخابات به عنوان تجلی حضور مردم در صحنه، متعلق به اقشار مختلف مردم است و آنچه عزت و اقتدار ایرانیان را در مقابل چشم جهانیان به نمایش می گذارد حضور و مشارکت حداکثری است که مورد تاکید و مطالبه مقام معظم رهبری می باشد.

وی با تبریک در پیش رو بودن میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: این بانوی بزرگ اسلام الگوی صبر و شکیبایی برای انسانهای آزاده و زنان مسلمان است که روز میلاد این بزرگوار به روز پرستار نامگذاری شده است.

امام جمعه پلدختر از زحمات پرستاران که در کاهش آلام بیماران تلاش می کنند تشکر کرد و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خواست مشکلات و موانع سد راه این قشر زحمتکش شهرستان را مرتفع سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار