مسئول مرکز راهبردی بسیج:

مجلس انقلابی نجات‌بخش مشکلات کشور است

داوود گودرزی ‌گفت: یک مجلس انقلابی بهتر می‌تواند وظیفه قانون‌ گذاری خود را انجام دهد و با پشتیبانی از ولایت‌فقیه کشور را از مشکلات نجات خواهد داد.
کد خبر: ۳۷۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ - 27December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «داوود گودرزی» مسئول مرکز راهبردی بسیج مستضعفین امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های  نمازجمعه این شهرستان اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند تا در برخی از کشورهای منطقه بحران ایجاد کرده و از لحاظ امنیتی و سیاسی مشکلاتی به‌وجود بیاورد، به‌همین دلیل مدام نقشه و تاکتیک خود را در این مناطق و به‌ویژه در کشور ما اعمال می‌کند و خوشبختانه تمام نقشه‌ها و توطئه‌هایش با شکست مواجه می‌شود.

وی افزود: متأسفانه عده‌ای مسئولیت‌هایی به‌عهده دارند که در مسیر و خط انقلاب نیستند، نگاه‌شان با رهبر انقلاب همراه نیست و نقطه مقابل ما هستند و دقیقاً مسیر غربی‌ها را دنبال می‌کنند، علت مشکلات کشور به‌خاطر ناکارآمدی همین افراد است و همین‌ها هستند که باعث ایجاد فتنه و انحراف در کشور شده‌اند.

مسئول مرکز راهبردی بسیج مستضعفین ‌در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: یکی دیگر از مشکلات عمده کشور که خیلی‌ها با آن درگیر هستند موضوع افزایش قیمت بنزین است که باعث شده عده‌ای در این راستا از آب گل ‌آلود ماهی بگیرند و به ‌دنبال سوخت قاچاق بروند، اگر بنزین سهمیه ‌بندی می‌شد و این همه مالیات‌های سنگین از مردم گرفته نمی‌شد شاید با این مشکل مواجه نمی‌شدیم که عده‌ای بخواهند با همین جریانات غیرانقلابی برای استعفای دولت تلاش کنند و در کشور بحران به ‌وجود آورند.

وی بیان کرد: گرانی بنزین باعث شد تا دشمن سناریوی خود را عملی کند و نیروهای سازماندهی شده‌اش را به خیابان‌ها بکشاند و مردمی هم که از این مسئله گله داشتند با دشمن همراه شده و معترض شدند، متأسفانه دشمن نیز از همین مورد سوءاستفاده کرده و تلاش کرد تا همان فضایی را که در لبنان و عراق به‌وجود آمده بود را در ایران به مرحله اجرا برساند.

گودرزی گفت: گرانی سکه و ارز، مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها و سهمیه ‌بندی شدن بنزین باعث شد تا مردم گله ‌مند و معترض شوند؛ اما با اقدامات هوشمندانه امام خامنه ای و بصیرت ایشان توطئه دشمن خنثی شد.

مسئول مرکز راهبردی بسیج مستضعفان کشور خاطرنشان شد: در حال حاضر مسئله مهمی که دشمنان روی آن برنامه ‌ریزی کرده‌اند مسئله انتخابات است، باید دقت کنیم که افراد توانمند، انقلابی و البته ساده ‌زیست را انتخاب کرده و راهی مجلس کنیم. یک مجلس انقلابی بهتر می‌تواند وظیفه قانون ‌گذاری خود را انجام دهد و با پشتیبانی از ولایت‌فقیه کشور را از مشکلات نجات خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار