امام جمعه الیگودرز:

بصیرت و تفکر زیربنای مسلمانی است

حجت الاسلام مهدی سرلک گفت: زیر بنای مسلمانی بصیرت و تفکر است و ۹ دی روز دغدغه برای هر مسلمان و ایرانی است تا از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کند.
کد خبر: ۳۷۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ - 27December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «مهدی سرلک» امام جمعه شهرستان الیگودرز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به حوادث فتنه ۸۸ اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان در فتنه ۸۸ برای ایجاد شکاف بین مردم سه هدف را دنبال می کردند و تردید افکنی در کار مسئولان از جمله شورای نگهبان و وزارت کشور ، ایجاد بدبینی در بین مردم نسبت به نظام و قانون گریزی و عدم تمکین به قانون از جمله این اهداف بود.

وی افزود: تجلی قدرت خداوند در ۹ دی سبب شد که ملت سرافراز با هوشیاری و با تبعیت از ولایت این روز به  تجلی قدرت، عزت آفرینی و بصیرت در تاریخ ماندگار شود.

خطیب نماز جمعه الیگودرز عنوان کرد: زیر بنای مسلمانی بصیرت و تفکر است و ۹ دی روز دغدغه برای هر مسلمان و ایرانی است تا از آرمانهای انقلاب و اسلامی دفاع کند و مردم ولایت مدار  الیگودرز در ۹ دی روز دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح با حضور در مصلی شهرستان بصیرت و مجاهدت خود را به رخ دشمنان خواهند کشید.

وی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: حضرت زینب سلام الله علیها با نقش آفرینی مهم در واقعه عاشورا نشان داد که زنان در حاشیه تاریخ نیستند بلکه با عمل به تکلیف و ولایت شناسی الگویی برای مردان و زنان آزادیخواه جهان هستند و این بانوی بزرگ با تحقیر دشمنان عفاف زنان را به عزت مجاهدانه تبدیل کرد و عامل پیروزی خون بر شمشیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها