امام جمعه چگنی:

مدیریت و رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای فتنه ۸۸ را خنثی کرد

حجت الاسلام «محمد سوری» گفت: یکی از مهم‌ترین عنصر‌های اثر گذار در فتنه ۸۸، مدیریت و رهبری هوشمندانه و بی بدیل مقام معظم رهبری بود.
کد خبر: ۳۷۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ - 27December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «محمد سوری» امام جمعه شهرستان چگنی  در خطبه های نماز جمعه  شهرستان، روز ۹ دی را روز بصیرت و میثاق با ولایت دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون تهدیدات زیادی از ناحیه دشمنان دیده است و دشمنان همیشه سعی و تلاش شان این بوده که برای پیشرفت نظام مقدس ما مانع ایجاد کنند.

وی افزود: یکی از موارد و تهدیداتی که دشمنان ایجاد کرده اند فتنه ۸۸ بوده که در جهت ماهیت و پیچیدگی که داشت یک فتنه زمینه گیری بود و فضا را طوری متحد کرده بودند که هشت ماه جنگ نرم به راه انداخته بودند.

امام جمعه شهرستان چگنی عنوان کرد: باتوجه به اینکه دشمنان فتنه های زیادی در کشور ما به راه انداخته بودند از جمله فتنه ۸۸ اما یکی از مهم ترین عنصرهای اثر گذار که جریان فتنه را در کشور ما از  بین برد مدیریت و رهبری هوشمندانه و بی بدیل مقام معظم رهبری بود.

وی یکی دیگر از عنصرهای اثر گذار در کشور اسلامی ایران در مقابل با جریان فتنه را حضور بصیرت مدارانه و انقلابی و همیشه در صحنه مردم دانست و گفت: پیوند عمیق بین امام (ره) و امت از ناحیه امام مسلمین بر تمام دلها حکم فرماست.

سوری گفت: مقام معظم رهبری برای جلوگیری از فتنه در داخل کشور بحث گفتمان سازی را برای پیشگیری از وقوع چنین مشکلاتی در جامعه اسلامی را مطرح می کند.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال فتنه و دو قطبی کردن در نظام انقلاب ما هستند و بحث معیشت و مقاومت دروغین را مطرح می کنند که نظام و ملت ما باید دفاع کنند و نباید بی تفاوت باشند.

امام جمعه شهرستان چگنی انتخابات را بلوغ سیاسی یک کشور دانست و اظهارداشت: مسئولان باید در بحث انتخابات اعتماد سازی و زیر ساخت ها را نیز مهیاکنند. مسئولان استانی باید در بحث انتخابات فرمایشات مقام معظم رهبری را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار