شهید «عباس آخوندی»:

تمام کفر در برابر اسلام واقع شده است

در وصیت نامه شهید «عباس آخوندی» آمده است: تمام کفر در برابر اسلام واقع شده است، اگر یک لحظه غفلت کنید پا روی خون شهیدانی همچون رجائی ها، بهشتی‌ها و باهنر‌ها خواهید گذاشت که باعث و از عوامل انقلابمان بودند، در روز رستاخیز شرمنده خواهید شد.
کد خبر: ۳۷۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ - 27December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، شهید «عباس آخوندی» دهم شهريور 1346، در روستای لاهيجان از توابع شهرستان رفسنجان به دنيا آمد. وی تا سال چهارم متوسطه درس خواند و به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. سرانجام درچهارم دی 1365، در خرمشهر براثر اصابت تركش به شهادت رسید.

در ادامه بخش‌هایی از وصیت نامه شهید «عباس آخوندي» را مرور می کنیم:
سلام بر روحانیون مبارز که ما را پیرو امام و در خط امام قرار دادند و امام عزیزمان را به ما شناساندند. سلام و درود بیکران به شما امت حزب الله که نارسایی‌ها و کمبودها و مشکالت انقلاب بر دوش شما بوده و به بیانات امام عزیزمان گوش فرا دادید و خسته نشدید.

بار خدایا! تو را حمد و سپاس میگویم که ما را در اصحاب خودت از طریق جهاد در راه الله قرار دادی و راه زیستن در راه حسین (ع) را از مکتب خونین حسین (ع) تو بیاموزیم.

ای پدران! پسرهایتان و ای مادران! فرزندانتان را همچون علی اکبر تقدیم اسلام کنید. ای کسانی که با این انقلاب الهی و با امام و بیانات امام و جبهه رفتن و جنگ مخالفت می کنید شماها کفر ورزیدید و کافر شدید، مگر از نوح میخواهید بیشتر عمرکنید، اگر هم عمر کنید باز هم خواهید رفت از این دنیای فانی، پس چرا توشه ی راه بر نمیدارید.

خدایا! شکر می کنم که این انقلاب را یاری نمودی و ما توانستیم توبه کنیم سوی درگاه تو. خدایا! حمد و سپاس تو را که ما را از این نعمت جنگ محروم نکردی.

ای خدا حال که در اصحاب تو هستیم مرا همچون اولیاء خاصۀ خودت از اصحاب خودت قرار ده.

ای امت حزب الله اولین شهید نخواهم بود و آخرین آنها هم نخواهم بود. شهیدانی بودند چون حاج احمد و سایر شهدا همه رفتند و بعضیها خواهند رفت.

ای مسلمانان بپاخیزید که اکنون وقت گفتن و شنیدن نیست، ای مسلمانان قیام کنید که تمام کفر در برابر اسلام واقع شده است، اگر یک لحظه غفلت کنید پا روی خون شهیدانی همچون رجائیها، بهشتی ها و باهنرها خواهید گذاشت که باعث و از عوامل انقلابمان بودند، در روز رستاخیز شرمنده خواهید شد.

ای زنده ها، ای مسلمانان که مسلمان یعنی تسلیم حق و خدا بودن چرا به سویش روی نمی آورید و مخلص نمی شوید خدا گونه می شوید، دلسرد نشوید که این انقلاب و جنگ برایتان یک نعمت الهی است اگر تعقل کنید.

پیرو مخلص خدا و شاگرد امام باشید. باشد که به پیامهای امام امت که در رابطه با ائمه هستند گوش فرا دهید. نماز جمعه را ترک نکنید، در مراسمهای بزرگ در رابطه با انقلاب شرکت کنید خدای ناکرده هیچگاه از جنگ روی گردان نشوید.

ای جوانان به جبهه بروید و توبه کنید از گذشته های خود و جنگ را تا آزادی مستضعفان از چنگ مستکبران و تا جاری شدن احکام اسالم در جهان ادامه دهید.

ای خواهران حجابتان از خون من سرخ تر و رنگین تر است و اثرش بیشتر. از دامن زن، مرد به معراج رود و سعی کنید جامعه را آلوده نکنید و از حجاب است که جامعه در مسیر الهی قرار می گیرد. ای مسلمانان قرآن بخوانید و ذکر خدا گویید. «هرکجا هستید از خدا بترسید».

پدر بزرگوارم و گرامیم شما که تمام عمر برایم زحمت کشیدید، دستهای زحمتکش شما را بوسه میزنم و عفوکن مرا اگر برایتان خوب نبودم و شکرکن که الطاف الهی شامل حالتان شده است و صبر پیشه کنید.

مادر مهربانم درود خالصانه گرمم به شما که تمام سختیها و ناراحتیها بر شما بود، نتوانستم فرزندی خلف برایتان باشم مرا عفوکنید. اگر ستایش کردنت کفر نمیشد و معبودی نداشتم پیامبران و ائمه هم نبودند شما را می پرستیدم و سجده می کردم شما را و دعایم کنیدکه خداوند گناهانم را عفوکند.

ای برادرانم سعی کنید راه مرا ادامه دهید و به جبهه بروید و از جنگ رو گردان نشوید و پیرو امام باشید و خواهرم زینب وار زندگی کن و صبور باش و دعایم کن.

ای خانوادۀ گرامیم ببخشید که برایتان خوب نبودم من یک چیز بهتر داشتم که شما را تحت الشعاع خود قرارداده است عشق به امام حسین (ع) بود.

ای مردم شهید پرور لاهیجان، ببخشید اگر درحق هر کدام کوتاهی کرده باشم مرا عفو کنید و دعا کنید خداوندا! مرا با اولیاء خاصۀ خودش محشورگرداند. و فرزندتان را جبهه بفرستید همچون همیشه.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار