رییس کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای قم:

کنگره ملی شهدا منشاء خدمات ارزنده فرهنگی برای جامعه است

«سیدموسی حسینی کاشانی» گفت: کنگره ملی شهدای استان قم، یک رویداد مهم فرهنگی است که می‌تواند منشأ خدمات ارزنده فرهنگی برای جامعه به ویژه نسل جوان باشد.
کد خبر: ۳۷۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ - 27December 2019

کنگره ملی شهدا منشاء خدمات ارزنده فرهنگی برای جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، دومین جلسه کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای استان قم، به ریاست «سید موسی حسینی کاشانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو این کمیته برگزار شد.

حسینی‌کاشانی در این جلسه طی سخنانی با یادآوری وظایف این کمیته که از سوی استاندار و رئیس کنگره ملی شهدای استان ابلاغ شده است، اظهار داشت: کنگره ملی شهدای استان قم، یک رویداد مهم فرهنگی است که می‌تواند منشأ خدمات ارزنده فرهنگی برای جامعه به ویژه نسل جوان باشد.

رئیس کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای استان گفت: برای برگزاری این کنگره لازم است همه دستگاه‌های فرهنگی استان به صورت جهادی و عاشقانه وارد عرصه شوند و از تمام توان مجموعه خود برای برگزاری شایسته این کنگره استفاده کنند.

وی ادامه داد: از این رو برای غنای هر چه بیشتر فعالیت‌های کمیته فرهنگی و ادای دین به شهدای عزیز، دست نیاز به سوی همه فرهیختگان و هنرمندان و اصحاب رسانه در استان قم دراز می‌کنیم و امیدواریم با کمک همه هنرمندان عزیز بتوانیم در این عرصه به نحو شایسته انجام وظیفه نماییم.

وی تأکید کرد: امیدواریم با همت نهاد‌های دولتی و غیردولتی عضو این کمیته و به یاری همه دلسوزان، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه در استان قم، این کمیته بتواند تا یکسال آینده خروجی مناسب و متنوعی در بخش‌های گوناگون فرهنگی و هنری که توسط مسئولین کارگروه‌های ۹ گانه این کمیته احصاء شده است، داشته و به جامعه ارائه نماید.

در ادامه این نشست نمایندگان برخی از دستگاه‌های عضو کمیته، پیشنهاد‌های دستگاه متبوع خود را برای انجام بخشی از برنامه‌های فرهنگی و هنری پیش‌بینی شده مطرح کردند و مقرر شد موضوعات مطروحه توسط دبیر کمیته فرهنگی، هنری پیگیری و دنبال شود.

کنگره ملی شش هزار شهید استان قم، آبان ماه سال ۱۳۹۹ در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار