رزمایش کمربند امنیت دریایی؛

رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین وارد فاز اجرایی در صحنه دریا شد

سخنگوی رزمایش کمربند امنیت دریایی گفت: رزمایش سه جانبه «کمربند امنیت دریایی» که با حضور نیرو‌های دریایی جمهوری اسلامی ایران، روسیه و چین از دیروز آغاز شد، از امروز وارد فاز اجرایی در صحنه دریا شده است.
کد خبر: ۳۷۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ - 28December 2019

رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین وارد فاز اجرایی در صحنه دریا شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر دریادار دوم «غلامرضا طحانی» اظهار داشت: رزمایش سه جانبه «کمربند امنیت دریایی» که با حضور نیرو‌های دریایی جمهوری اسلامی ایران، روسیه و چین از دیروز آغاز شد، از امروز وارد فاز اجرایی در صحنه دریا شده است.

وی با بیان این که از صبح امروز طرح خروج از بندر و گسترش به سمت محل تمرین آغاز شده است و یگان‌ها به سمت مناطق ابلاغی گسترش پیدا کرده‌اند، افزود: گشت و شناسایی و هدف‌یابی در مناطق خاص، تشکیل آرایش‌های آفندی علیه تهدیدات شناسایی شده و همچنین تیراندازی به سمت اهداف برابر طرح‌های عملیاتی و انهدام آنها، برنامه‌های اصلی امروز رزمایش هستند.

سخنگوی رزمایش کمربند امنیت دریایی در پایان گفت: همچنین تبادل اطلاعات بین شناور‌ها و یگان‌های پروازی و انجام تمرین‌های متنوع مخابراتی و عملیاتی در سطح یگان‌های پروازی به منظور پاک نگه داشتن محیط رزمایش، امروز انجام خواهد شد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار