پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی شهادت سرهنگ «رحمانی»

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی شهادت سرهنگ خلبان محمدرضا رحمانی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ - 28December 2019

پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی شهادت سرهنگ «رحمانی»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی شهادت سرهنگ خلبان محمدرضا رحمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فضّل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما»

بی تردید رشادت کارکنان غیرتمند ارتش جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه خلبانان جان‌برکف نیروی هوایی در برگ برگ تاریخ پر افتخار کشورمان نقش بسته و بخش مهمی از امنیت و اقتدار ایران عزیز مرهون مجاهدت‌های خاموش این عزیزان است.

شهادت سرهنگ خلبان محمدرضا رحمانی بار دیگر خاطرات حماسه‌آفرینی خلبانان شجاع در صیانت از آسمان کشور و از خودگذشتگی آحاد رزمندگان نیرو‌های مسلح کشور در دفاع از کشور و برقراری امنیت مرز‌های ایران اسلامی را در اذهان زنده کرد.

خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که فرهنگ ایثار و شهادت را به مردم عزیزمان و به‌ویژه نسل جوان ارزانی داشته و پیروی از همین مسیر نورانی است که همواره دشمن را در نقشه‌های شوم خود علیه نظام اسلامی به شکست وامی‌دارد.

اینجانب شهادت این خلبان عزیز و رزمنده مجاهد و شجاع نیروی هوایی ارتش را به فرماندهی معظم کل قوا، امت همیشه در صحنه ایران، همرزمان و به‌ویژه بیت معظم آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال ادامه این راه پرافتخار را خواهانم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمد حسنی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها