حجت‌الاسلام دهقان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پیروی از رهنمودهای رهبری کلید حل مشکلات کشور است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: پیروی از تدابیر هوشمندانه، فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی کلید حل مشکلات کشور است.
کد خبر: ۳۷۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ - 28December 2019

پیروی از رهنمودهای رهبری کلید حل مشکلات کشور استحجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بالاترین سرمایه برای کشور محسوب می شوند و اگر وجود نورانی و ارزشمند ایشان نبود، کشور ما به این عزت و شکوه دست پیدا نمی کرد.

امام جمعه شهرستان خاش گفت: پیروی از تدابیر هوشمندانه، فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی کلید حل مشکلات کشور است، با بهره گیری از این فرامین می توانیم کشور را از تهدیدات و توطئه های دشمنان دور سازیم.

وی اظهار داشت: ولایت مطلقه فقیه در ایران سربلند رمز بقای اسلام و انقلاب بوده و هم اینک با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب با رهنمودهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد ابهت کشور در ابعاد مختلف هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: حماسه نهم دی که با عنوان تجلی بصیرت، میثاق امت با ولایت نامگذاری شده، نشان دهنده حمایت بی مثال مردم همیشه در صحنه ایران سربلند از اسلام و رهبری و ارزش های والای نظام اسلامی است.

امام جمعه خاش گفت: مردم ایران با روحیه ولایت مداری در سخت ترین و بحرانی ترین شرایط در کنار رهبری حضور دارند و از ارزش های اسلام و کشور صیانت می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها