حناچی:

اضافه شدن اتوبوس‌های گازی و برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی/ باید آمادگی‌ها در برابر زلزله افزایش یابد

شهردار تهران با اشاره به برنامه شهرداری برای بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش اتوبوس‌های گازی و برقی گفت: در هفته آتی تعدادی اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ - 28December 2019

استفاده از اتوبوس‌های گازی و برقی در ناوگان حمل و نقل عمومی/ باید آمادگی‌ها در برابر زلزله افزایش یابدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پیروز حناچی» شهردار تهران در آیین افتتاح پروژه‌های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران که امروز (شنبه) برگزار شد، زلزله بم را یک حادثه تکان‌دهنده برای ایران و جهان دانست و اظهار داشت: درس نگرفتن از این واقعه و متحول نشدن شیوه مدیریت ما، می‌تواند خسارت عظیمی در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این سامانه‌ها از اقدامات حیاطی شهرداری تهران تلقی می‌شود و همکاری همه دستگاه‌ها در راه‌اندازی این سامانه‌ها نقطه امیدی برای کاهش حوادث در تهران است.

شهردار تهران با اشاره به اینکه شهر تهران در امتداد روددره‌ها قرار دارد، گفت: باید با لایروبی روددره‌های تهران که در طرح جامع آمده است، برای شرایط اضطراری از آن‌ها استفاده کنیم.

حناچی خاطرنشان کرد: در ابتدای سال، هشدار‌های لازم و لایروبی‌های صورت گرفته باعث شد که سیل جاری نشود.

وی با تأکید بر لزوم آمادگی در برابر زلزله و ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان، گفت: ما با افزایش شتاب‌نگار‌ها آمادگی خودمان را برای انجام اقدامات در زمان وقوع زلزله بالا خواهیم برد.

شهردار تهران در خصوص آلودگی هوا هم بیان کرد: آلایندگی‌ها در هفته گذشته باعث شد که مدارس تهران تعطیل شود. امروز وجود بیش از سه و نیم درصد گوگرد در گازوئیل باعث افزایش آلاینده‌ها می‌شود.

حناچی تأکید کرد: امروز باید با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های خصوصی و دستگاه‌های دولتی، فعالیت جدی‌تری در زمینه کاهش آلودگی هوا داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش اتوبوس‌های گازی و برقی در دستور کار ما قرار دارد، افزود: در هفته آتی تعدادی اتوبوس به شبکه ناوگان حمل و نقل تهران اضافه خواهد شد.

شهردار تهران ادامه داد: با افتتاح خطوط شش و هفت مترو و ایستگاه‌های میانی تا ۵۰ درصد در این مسیرها افزایش جابه‌جایی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار