بیانیه سپاه انصار الحسین (ع)؛

حضور مردم در سالروز ۹ دی زلزله‌ای چندین ریشتری به جان فتنه‌گران خواهد افکند

سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ - 30December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، به مناسبت سالروز حماسه پرشور مردم در روز نهم دی، سپاه انصار الحسین (ع) همدان بیانیه‌ای صادر و مردم را به حضور در این مراسم با شکوه دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی حاصل عزم و ایمان و نیروی انقلابی مردم ایران است که با ندای ولایت فقیه بسیج شدند و طومار رژیم ستم شاهی را در هم پیچیدند و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی و حماسه‌های تاریخی و ماندگار پس از آن همچون ۸ سال دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی، دستیابی به فن آوری نوین هسته‌ای و استقامت در برابر تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی را رقم زدند.

اینها تنها گوشه‌ای از برگ زرین افتخارات ملت ایران است که بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که می‌فرمایند قطار نظام اسلام هر کجا روحیه جهادی خود را حفظ کرد و در ریل انقلاب حرکت کرد پیش رفت و هر کجا از این شاخص غفلت داشت عقب ماند و ناکام شد در نتیجه اگر مردم ایران راه را عوض کنند و شیوه انقلابی‌گری را عوض کنند نه تنها ملت بلکه اسلام سیلی سختی خواهد خورد.

دشمنان قسم خورده این نظام با شناخت حقیقت ۴۰ ساله انقلاب اسلامی برنامه ریزی همه جانبه‌ای با هدف تغییر محتوا رفتار و افکار انقلابی مسئولان و مردم داشته‌اند لذا در شرایط کنونی انقلاب یعنی پس از گذشت ۲۰ سال از فتنه ۷۸، ۱۰ سال از فتنه رنگین و ننگین ۸۸ و چند صباحی از گردوغبار فتنه ۹۸ حضور پررنگ ملت قهرمان ایران را بیش از پیش احساس می‌شود.

سیل خروشان ملت غیور و شهید‌پرور ایران اسلامی در تمامی میادین به ویژه در نهم دی ماه ۸۸، منشأ اقتدار دیگری شد تا با مردم ایران با هدف دفاع از حق انتخاب خود، حماسه‌ای دیگر را بنام ۹ دی رقم بزند و حلاوت حماسه پرشور حضور در انتخابات را با نام هفته بصیرت به کام خود شیرین‌تر کنند.

ما مجاهدین سپاه انصار الحسین (ع) همدان معتقدیم حضور چشمه جوشان مردم و بسیجیان در سالروز یوم الله ۹ دی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی زلزله‌ای چندین ریشتری را به جان منافقان، فتنه گران و تطهیرکنندگان فتنه ۸۸ خواهد افکند و آنها را سست و منزوی خواهد ساخت.

اینک اعلام می‌داریم که مردم این دیار لاله گون با تأسی به ۸ هزار شهید و شهیده استان بویژه قافله سالار شهیدان سردار شهید حسین همدانی، همچون سالیان گذشته و پرشورتر از قبل به میدان خواهند آمد و این بار انقلابی‌تر لبیک‌گوی مقتدای خویش خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها