رئیس بنیاد شهید شهرستان نیکشهر:

خانواده‌های شهدا قوت قلبی برای آحاد جامعه هستند

«آرش دائمی» گفت: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان سرمایه و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با صبر خود همواره قوت قلبی برای آحاد جامعه محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۳۷۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ - 28December 2019

خانواده‌های معظم شهدا،قوت قلبی برای آحاد جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «آرش دائمی» رئیس بنیاد شهید شهرستان نیکشهر با خانواده شهید معظم «عبدالحمید رئیسی» در این شهرستان دیدار کرد.

وی گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

دائمی با اشاره به نیروی اخلاص و ایمان رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی بیان داشت: آن‌ چیزی که به عنوان رکن موثری در دفاع از ابتدا تا پایان جنگ و پس از پیروزی خودش را نشان داد از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران بود.

این مسئول تکریم خانواده شهدا و پاسداشت ایثار شهدا را وظیفه همگانی دانست و گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان سرمایه و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با صبر خود همواره قوت قلبی برای آحاد جامعه محسوب می‌شوند.

«عبدالحمید رئیسی» در 22 دی 1357 در ساربوک از توابع شهرستان قصرقند متولد شد و در 29 مرداد 1393 در حین تعقیب و گریز اشرار بر اثر واژگونی خودرو به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار