اجتماع عظیم مردم قم در یوم الله ۹ دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری اجتماع باشکوه مردم قم همزمان با یوم الله ۹ دی در مدرسه فیضیه خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ - 28December 2019

اجتماع باشکوه مردم قم در یوم الله ۹ دیبه گزارش دفاع‌پرس از قم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه‌ای از اجتماع مردم قم هم‌زمان با یوم‌الله ۹ دی خبر داد و اعلام کرد: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: یوم‌الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت» مصداق عینی تجلّی دست قدرت الهی، قلّه فراموش‌نشدنی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، حماسه ماندگاری که با خروش ملّت ایران و غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی، قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقّی ولایت‌فقیه در عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها اثبات شد.

اطلاعیه تصریح کرده است: در نتیجه حفظ و گرامیداشت این حرکت عظیم در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی وظیفه‌ای همگانی و فرصتی برای روشنگری و بصیرت ­افزایی در مقطع حساس کنونی است.

اطلاعیه افزوده است: در همین رابطه تمامی اقشار مردم متدین و شریف خاستگاه انقلاب اسلامی، قم همیشه سرافراز را به شرکت پرشور در تجمّع باشکوه ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه در پایگاه فقاهت، مدرسه مبارکه فیضیه با سخنرانی علامه بزرگوار، حضرت آیت‌الله مصباح ­یزدی و سپس راهپیمایی یوم‌الله نهم دی‌­ماه دعوت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار