مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

حماسه 9 دی، اوج تجلی مردمی بودن انقلاب اسلامی بود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: حماسه 9 دی، اوج تجلی صبغه مردمی بودن انقلاب و حکومت اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۳۷۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ - 28December 2019

حماسه 9 دی، اوج تجلی مردمی بودن انقلاب اسلامی بود

«علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به جهانیان نشان داد که انقلاب مردمی ایران با خواست و رهبری مرجعیت دینی، اراده‌ای توصیف‌ناپذیر را در راستای اراده الهی از خود به نمایش گذاشتند که بزرگترین تحول مردمی قرن لقب گرفت.

واحد افزود: اداره این انقلاب مردمی از جنگ تحمیلی گرفته تا سازندگی و نیز تعیین سرنوشت خود و کشور، در همه حال مردمی بوده است.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل در ادامه گفت: مردم ایران اسلامی در همه حال با تبعیت از مرجعیت دینی و ولی فقیه زمان خود توانسته‌اند انقلاب خود را در برهه‌های مختلف از بحران‌های گوناگون به سلامت عبور دهند که حماسه 9 دی 1388 یکی از بارزترین آنها بود.

واحد در پایان سخنان خود گفت: تجلی مردمی بودن انقلاب اسلامی در یوم الله 9 دی به اوج خود رسید و بایستی این روز فرخنده در تاریخ این مرز و بوم حفظ و گرامی داشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار