امیر نصیرزاده در مراسم استقبال از شهید رحمانی:

انجام روزانه صد‌ها پرواز برای حراست از مرز‌ها توسط نهاجا/ لباس نیروی هوایی کفن ما است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی روزانه صد‌ها سورتی پرواز برای حراست از مرز‌ها دارد.
کد خبر: ۳۷۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸ - 28December 2019

صد‌ها پرواز برای حراست از مرز‌ها توسط نهاجا/ لباس نیروی هوایی کفن ما استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید خلبان «محمدضا رحمانی» در پایگاه شهید لشکری مهرآباد با اشاره به شهادت این شهید والامقام اظهار داشت: از زمان بر تن کردن لباس نیروی هوایی واقف هستیم که این لباس کفن ما خواهد بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: وقتی وارد نیروی هوایی می‌شویم به دید شغل به آن نگاه نمی‌کنیم، بلکه همه ما به عنوان سربازان ولایت وارد میدان می‌شویم، علاوه براین باید بگویم که نیروی هوایی روزانه صد‌ها سورتی پرواز برای حراست از مرز‌ها به صورت عملیاتی دارد.

وی با بیان این که وظیفه نیرو‌های هوایی در دنیا حراست از مرز‌ها است، گفت: تمامی خلبان‌های جمهوری اسلامی ایران براساس نوع ماموریت، وظیفه خود را انجام می‌دهند و هر لحظه هم آماده نوشیدن شهد شیرین شهادت هستند.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: ما همکاران بسیاری را در سال‌های گذشته و دفاع مقدس داشتیم که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و ان‌شاءالله خداوند توفیق دهد ما هم در این مسیر حرکت کنیم.

بر اساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر پاک شهید سرتیپ دوم خلبان محمدرضا رحمانی، صبح فردا، یکشنبه هشتم دی در ستاد نهاجا واقع در خیابان پیروزی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها