مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه مهمترین عامل دفع فتنه 88 بود

«مصطفی مشایخی» گفت: بیداری و بصیرت مردم و همچنین حضور به موقع آنها در صحنه مهمترین عامل در دفع فتنه 88 بود.
کد خبر: ۳۷۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ - 29December 2019

بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه مهم ترین عامل دفع فتنه 88 بود«مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: در بین فتنه‌های پیش آمده برای انقلاب اسلامی، فتنه 88 مهمترین آن ها بود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد.

مشایخی تصریح کرد: در این فتنه همه جریان‌های معاند مثل سلطنت‌طلب‌ها، منافقین، بهائیت، بابیت، شبکه های ماهواره‌ای، فضای مجازی و اتاق‌های فکر غرب همه و همه برای براندازی جمهوری اسلامی ایران بسیج شده‌ بودند.

وی ادامه داد: در داخل کشور نیز گروه‌های معاند، اراذل و اوباش و ضربه خورده‌های نظام همانند جنگ احزاب که در صدر اسلام احزاب مختلف و دشمنان علیه پیامبر متحد شدند و قصد ضربه زدن به اسلام را داشتند و در داخل کشور آشوب و نا امنی ایجاد کردند.

مشایخی گفت: در جریان فتنه 88، 17 سفارتخانه کشورهای خارجی به اتفاقات جهت می‌دادند و دشمنان به کمک عوامل داخلی خود تقریباً 8 ماه کشور را تعطیل کردند و خسارت‌های اقتصادی زیادی به ایران وارد کردند و همچنین اعتبار بین‌المللی کشور را خدشه دار کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه از اول انقلاب هر بار مردم به موقع در صحنه حضور پیدا کردند توطئه‌ها باطل شد عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند خرمشهر‌ها در پیش داریم و دشمنان این نظام هنوز هم مشغول هستند و در جایی به نخبگان فرمودند بشناسید و بشناسانید.

وی اضافه کرد: بیداری و بصیرت مردم و همچنین حضور به موقع آنها در صحنه مهمترین عامل در دفع فتنه 88 بود به طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند فتنه انقدر عظیم بود که نیروهای نظامی و امنیتی کمتر می‌توانستند در رفع و دفع آن کمک کنند و راه حل مقابله با این فتنه فقط در دست مردم بود.

مشایخی متذکر شد: رهبری کانون وحدت، محور اصلی تجمع و انسجام ملی و بین‌المللی ما است و هر بار اتفاق جدی می‌افتد با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور به موقع مردم زیر این چتر الهی، مشکلات و فتنه‌ها دفع می‌شود و تا زمانی که اتحاد و انسجام بین مردم و رهبر باشد نگران توطئه‌‌ها نیستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار