محسن هاشمی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

راه‌اندازی قطار تهران - هشتگرد در آینده نزدیک

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قطار گلشهر به هشتگرد به‌زودی افتتاح خواهد شد و بهره‌برداری آن توسط شهرداری تهران صورت خواهد گرفت و قطارهای دو طبقه تهران - کرج در این خط به‌کارگیری می‌شوند.
کد خبر: ۳۷۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ - 29December 2019

راه‌اندازی قطار تهران - هشتگرد در آینده نزدیکبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز (یکشنبه) در حاشیه صد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه هم‌اندیشی امروز دو سوژه داشت، اظهار داشت: سوژه اول موضوع بحث «تهران ۱۴۰۰» بود؛ در صحن شورا مصوبه‌ای داشتیم که شهرداری تهران را ملزم به ارائه لایحه‌ای در این خصوص کرد که با تأخیر زیادی از طرف شهرداری تهران ارسال شد.

وی ادامه داد: لایحه ارسالی از شهرداری به اندازه کافی محتوا نداشت؛ به همین دلیل، نشست هم‌اندیشی با حضور «یگانه» معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

هاشمی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ موضوع مهمی است که دولت‌ها برای آن برنامه دارند؛ چراکه یک قرن را پشت سر می‌گذاریم، گفت: باید برای سال ۱۴۰۰ برنامه مناسبی از نظر فرهنگی داشته باشیم و کلیه مسائل شهر تهران و کارهای صورت گرفته به مردم اطلاع‌رسانی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص موضوع دوم نشست هم‌اندیشی، گفت: راه‌اندازی قطار گلشهر به هشتگرد موضوع دومی بود که در خصوص آن بحث شد.

وی ادامه داد: قطار گلشهر به هشتگرد به‌زودی افتتاح خواهد شد و بهره‌برداری از آن توسط شهرداری تهران صورت خواهد گرفت و قطارهای دو طبقه تهران - کرج در این خط به‌کارگیری می‌شوند.

هاشمی با بیان اینکه اعضای شورای شهر تهران بر این موضوع تأکید دارند که دولت باید یارانه خود را بپردازد، گفت: خط ریلی تهران - گلشهر به هشتگرد از قبل طراحی شده و در اصل طرح توسعه قطار تهران است و دولت باید سهم خود را بپردازد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار