دریادار خانزادی:

دوران جولان آمریکا در منطقه پایان یافته است

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن دعوت از کشورهای منطقه برای حضور در رزمایش‌های آتی «کمربند امنیت دریایی» گفت: رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین نشان‌دهنده پایان دوران جولان آمریکا و ایادی آن در منطقه است.
کد خبر: ۳۷۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ - 29December 2019

خانزادیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین که با عنوان «کمربند امنیت دریایی» در حال برگزاری است، اظهار داشت: این رزمایش نشان می‌دهد که همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و سایر روابط بین کشور‌های حاضر در رزمایش به خوبی صورت می‌گیرد؛ در واقع این رزمایش ارتقاء امنیت منطقه را نشانه گرفته است.

وی با بیان اینکه رژه بعد از ظهر امروز شناور‌های دریایی نشانه اتحاد و همکاری بین نیرو‌هاست، افزود: رزمایشی که برگزار می‌شود، بیانگر خیزش تمدنی قدرت‌های بزرگ آسیاست که آن را در قالب ائتلاف و خطوط پر رنگ برای جهان مشخص می‌کند.

امیر خانزادی ادامه داد: دوستان ایران از این رزمایش خشنود هستند؛ اما در مقابل، دشمنان ایران مانند آمریکا و ایادی آن، سیگنال‌هایی که از این رزمایش دریافت می‌کنند، حکایت از آن دارد که دوران جولان دادن آن‌ها در منطقه پایان یافته است و امنیت این منطقه توسط کشور‌های منطقه حفظ می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: از تمام کشور‌های منطقه می‌خواهیم تا در سال‌های آینده در این رزمایش مشارکت و حضور داشته باشند.

دریادار خانزادی همچنین عنوان کرد: آن‌هایی که انتظار شکل‌گیری ائتلاف در منطقه با محوریت ایران را نداشتند، تحریم‌های متعددی را علیه کشورمان اعمال کردند؛ اما این رزمایش نشان داد که همه آن تحریم‌ها نه‌تنها جواب نداده، بلکه موجب اتحاد و همگرایی منطقه‌ای شده و خیزش منطقه‌ای و امنیت منطقه‌ای را نیز به دنبال داشته است.
انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار