پیام نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت حماسه تاریخی ۹ دی؛  

حماسه ۹ دی صحنه تماشایی پیوند مردم با رهبر انقلاب بود

نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت سالگرد حماسه تاریخی ۹ دی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۷۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ - 29December 2019

حماسه نهم دی صحنه تماشایی پیوند ناگسستنی مردم با رهبر انقلاب بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت سالگرد حماسه تاریخی 9 دی پیامی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی سرشار از حوادث و رویدادهای خاطره انگیری مانند حماسه نهم دی سال ۸۸ است که در پرتو هدایت‌های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رقم خورده است.

حماسه کم‌نظیر نهم دی صحنه تماشایی پیوند ناگسستنی مردم با بصیرت ایران اسلامی با رهبری امت بود که با حضور هوشمندانه خود در عرصه دفاع از انقلاب و ارزش‌های معنوی، توطئه خطرناک و سهمگین استکبار جهانی و دنباله‌های داخلی آنان را خنثی کرده‌اند.

در حماسه تاریخی نهم دی اوج بصیرت و دشمن‌شناسی ملت رشید ایران که در مکتب ولایت مطلقه، فقیه درس‌های آن را به خوبی آموخته‌اند، نمایان شد و دشمنان غدّار انقلاب اسلامی و کج اندیشان و بدخواهان و عوامل سرسپرده داخلی استکبار به مدد پروردگار نتوانستند نیات شوم خود را پیش ببرند و ان شاالله در پرتو هدایت‌های عالمانه و روشنگرانه ناخدای کشتی انقلاب، خواب‌های آشفته آنان هرگز تعبیر نخواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه تاریخی ملت همیشه در صحنه کشورمان و استان ولایت‌مدار و انقلابی مازندران، از وجود باعظمت یاران صدیق ولایت و رهبری در این سامان، خداوند سبحان را سپاسگزارم و توفیقات روزافزون تمامی خادمان به کشور و رهبر فرزانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را در برافراشتن پرچم انقلاب اسلامی بر بلندای حکومت جهانی امام عصر(عج) مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار